Kako novi zaposlenik ne bi postao trošak nego ulaganje, dobro je kvalitetno se pripremiti za intervju.
Na ovom seminaru opremit ćemo vas alatima za kvalitetnu pripremu i provođenje selekcijskog intervjua.
Kako odabrati najprimjerenija pitanja za pojedino radno mjesto?
Kako novi zaposlenik ne bi postao trošak nego ulaganje, dobro je kvalitetno se pripremiti za intervju.
Na ovom seminaru opremit ćemo vas alatima za kvalitetnu pripremu i provođenje selekcijskog intervjua.
U potrazi ste za kvalitetnim kandidatom za otvorenu poziciju u tvrtki? Ili preventivno jačate vještine intervjuiranja za idući natječaj?
U oba slučaja očekuje vas selekcijski intervju kao najčešća metoda podrške u odlučivanju kod odabira kandidata.
Premda neki intervju smatraju subjektivnijom metodom procjene od psihologijskog testiranja, kvalitetan, strukturirani intervju ima svojih prednosti: ciljno je usmjeren na aktivnosti i vještine potrebne za konkretno radno mjesto, daje kandidatu individualnu mogućnost predstavljanja, daje mogućnost poslodavcu da realno predstavi otvorenu poziciju i razvojne potencijale u tvrtki.
Zašto investirati u edukaciju?
Pretvorite oportunitetni trošak selekcije u korisno ulaganje:
- kompetencije za radno mjesto: samo 3% kandidata je svestrano za uspješan rad na svakoj poziciji
- radna učinkovitost: 20% zaposlenika ostvaruje 80% rezultata tvrtke
- oportunitetni trošak: 6 mjeseci je vrijeme „uhodavanja“ u posao u novog zaposlenika
Svrha seminara: jačanje menadžerskih kompetencija za kvalitetno planiranje i provođenje intervjua te odabir najboljeg kandidata za ciljno radno mjesto
Koji su ciljevi seminara?
- uvođenje polaznika u principe uspješnog intervjuiranja
- potpora u definiranju okvira za intervjuiranje (što i kako pitati?)
- predstavljanje korisnih alata za pripremu intervjua (obrasci, baze pitanja)
- dobivanje povratne informacije o razvojnom potencijalu za intervjuiranje
- jačanje kompetencija za intervjuiranje kroz provođenje simulacija i vježbi
Koje su teme seminara:
- prednosti i izazovi intervjuiranja
- glavne pogreške procjene kod intervjuera
- analiza ciljne pozicije: aktivnosti i kompetencije
- razlike kod planiranja odabira za rukovodeću/nerukovodeću poziciju
- „skeniranje“ kandidata: na što usmjeriti pažnju?
- plan intervjua (s obrascem)
- baze pitanja za ciljno radno mjesto
- savjeti i preporuke za provođenje intervjua
- simulacije realnih situacija
Kome je trening namjenjen:
- rukovoditeljima koji žele unaprijediti svoje sposobnosti intervjuiranja kandidata
- glavnim direktorima i vlasnicima MSP-a koji žele jačati svoje kompetencije za intervjuiranje kod zapošljavanja kadra
Trajanje seminara i satnica:
Seminar se održava 23. svibnja 2016. s početkom od 9.00 do 15 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena, te dvije kraće pauze tijekom dana.
Program seminara
8:45 – 9:00 Registracija sudionika
09:00 – 09:45 Uvod u intervjuiranje
09:45 – 10:30 Priprema i planiranje selekcijskog intervjua
10:30 – 10:45 pauza
10:45 – 12:15 Alati za selekcijski intervju: obrasci, baze pitanja
12:15 – 13:00 pauza
13:00 – 14:30 Simulacije intervjua
14:30 – 15:00 Zaključak
O predavaču:
mr. sc. Barbra Kristofich Ambruš, mag. spec. psih. je HR konzultantica s petnaest godina iskustva u vodećim hrvatskim i međunarodnim tvrtkama, u različitim poslovnim sektorima (FMCG, ICT, izdavaštvo, naftna industrija). Karijeru je započela u korporativnom sektoru za ljudske potencijale „Podravke“, te ju nastavila u korporativnom sektoru „Agrokora“, velik dio profesionalnog vremena provodeći u području profesionalne selekcije zaposlenika. Iza sebe ima nekoliko tisuća provedenih selekcijskih intervjua za različita radna mjesta na kojima su joj ključni korisnici bili rukovoditelji te je dobro upoznata s izazovima s kojima se suočavaju kod odabira zaposlenika. Magistrirala je na području kompetencija (sposobnosti, ličnost, profesionalni interesi), a trenutno radi na doktorskom istraživanju iz područja ličnosti i vrijednosti. Autorica je i koautorica u desetak istraživanja prezentiranih na međunarodnim znanstvenim konferencijama iz područja timskog rada, organizacijske učinkovitosti, rukovođenja, odabira zaposlenika, etičnosti i dr. Autorica je i sudionica brojnih projekata u organizacijskoj praksi iz područja analize radnih mjesta i profiliranja kompetencija, procjene potencijala za rukovođenje (eng. assesssment centar), organiziranja edukacijskog centra, HR branding i dr. Posebno voli područje upravljanja talentom (eng. talent management) i coaching. Ostale reference: regionalni JIE koordinator za ljudske potencijale u „Mars” Hrvatska; voditeljica Centra za istraživanje i razvoj ljudskih potencijala u „Nakladi Slap“; HR konzultantica Svjetske banke i OECD-a; dobitnica stipendije tri različite vlade; reference iz područja edukacije i konzaltinga.
Kolika je cijena kotizacije?
Puna cijena kotizacije iznosi 1.450,00 kn + PDV. U slučaju rane prijave i uplate do 9. svibnja cijena kotizacije iznosi 1.000,00 + PDV. U cijenu seminara su uključeni svi radni materijali potrebni za seminar i potvrda o sudjelovanju.
Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj – Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.
Kako se prijaviti na seminar?
Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta najkasnije do 20 svibnja 2016. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 20. svibnja 2016. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 009, 6326 085
Mob: + 385 91 6400 832, +385 91 6300 436
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu