FRANŠIZE – Kako da drugi šire moje poslovanje?

Autor: Poslovni.hr , 01. siječanj 2016. u 09:00
Fotolia / Franšizno poslovanje

Prijavite se na seminar

Većina poduzetnika razmišlja o rastu svog poslovanja, ali na kraju statistike pokazuju da samo oko 6% poduzetničkih pothvata raste, ostali imaju veliki broj isprika zašto si to ne mogu priuštiti. One najčešće su: da nemaju financijskih sredstava za rast, da nemaju vremena kvalitetno se posvetiti tome i, naravno, nemaju adekvatne ljude koji bi im u tome pomogli.

Što kad bismo Vam rekli da je moguće rasti, a da Vam osnovna tri resursa: novac, vrijeme i visoko motivirane ljude osigura netko drugi? I za to on plati Vama, a ne Vi njemu?

U svijetu koji je postao globalno selo, franšizno poslovanje postaje jedan od najpoželjnijih načina poslovanja i globalnog širenja uspješnog poslovnog koncepta. Više od 50% ukupne svjetske maloprodaje odvija se u franšiznom sektoru. 

Što je Franšizno poslovanje? To je suradnja dva i više neovisnih poslovnih subjekata oko uspjeha istog poslovnog koncepta na domaćem ili stranom tržištu.  Franšizni poslovni odnos pruža najbolji odgovor na izazov i vječito pitanje: kako uz što manje troškove i rizik osvojiti što veće tržište.

Franšiza zapravo znači podijeliti rizik poslovanja na nepoznatom teritoriju s nekim tko ima upravo tu lokalnu ekspertizu. Ono je vrlo  razvijeno u svijetu, a kod nas tek u razvoju, ali sigurno postaje jedan od najpoželjnijih  modela rasta. Stvaranje vlastite franšizne mreže daje Vam snagu u odnosu s konkurencijom, a  u isto vrijeme smanjuje troškove širenja vlastitim podružnicama.

SVRHA EDUKACIJE

Svrha ove edukacije je osposobiti poduzetnike da aktivno razmišljaju o iskorištavanju franšiznog načina poslovanja za svoj rast uz stjecanje osnovnog, općeg znanja o franšiznom načinu poslovanja kao kanalu rasta i razvoja poslovanja. Imajući kao pretpostavku da je pomanjkanje financijskih sredstava za rast samo jedan, i to ne najvažniji, razlog izostanka rasta poslovanja. Svrha je ovog seminara osvijestiti kod poduzetnika njihove barijere koje ih sprječavaju da rastu kao što su: nedovoljno znanje o franšiznom načinu poslovanja, neprepoznavanje vlastitog intelektualnog kapitala koji se može pretvoriti u novi proizvod, nepoznavanje institucionalne potpore i dr.

CILJ EDUKACIJE

  • Upoznavanje poduzetnika s franšiznim načinom poslovanja i mogućnostima koje ono pruža za hrvatsko tržište  i participaciju u globalnim trendovima
  • Olakšavanje donošenja odluke o stanovitom odmaku od vlastitih proizvoda / usluga u cilju  njihovog širenja na druga tržišta
  • Utjecati na prepoznavanje vlastitog „know how“  i ostalog intelektualnog kapitala kao mogućeg novog proizvoda poduzeća za širenje i internacionalizaciju svojeg poslovanja

TEME KOJE ĆE BITI OBRAĐENE

Osim uvodnog upoznavanja s modelima prodaje i osnovnim pojmovima vezanim za franšizno poslovanje te primjerima iz prakse seminar će obraditi i sljedeće teme:

  • Modeli prodaje
  • Tko je tko u franšiznom poslovanju
  • Utjecaj franšiznog poslovanja na gospodarstvo
  • Franšizibilnost poslovnog koncepta
  • Ključni faktori uspjeha
  • Osnovna franšizna dokumentacija
  • Pravni okvir franšiznog poslovanja
  • Projektiranje franšize

Kome je seminar namijenjen?

Seminar je namijenjen poduzetnicima i menadžerima rastućih poduzeća te poduzeća koja planiraju rasti, a još uvijek razmatraju najprihvatljiviji način istoga. Idealni sudionici su poslovni ljudi spremni na timski rad i stvaranje partnerstva u cilju smanjivanja troškova rasta i disperzije rizika. Općenito seminar je namijenjen svima onim koji su shvatili ključnu riječ «konkurentnost» za svoj opstanak na hrvatskom tržištu i internacionalizaciju.

Osim poduzetnika  idealni polaznici seminara su i predstavnici institucija i banaka kao logistika širenja ovog načina poslovanja koje se u svijetu smatra akceleratorom razvoja poduzetništva i zapošljavanja.

 Kolika je cijena kotizacije?

Cijena kotizacije iznosi 1000,00 kn + PDV za prijave do 15. siječnja 2016. Nakon 16. siječnja cijena kotizacije iznosi 1250kn + pdv.

Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj – Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.

Preuzmite poziv i prijavnicu u pdf formatu.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta ili nam pošaljite ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 30. siječnja 2016. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Predavačice:

Ivana Zvrko, mag.edu.     

Ivana Zvrko partner je i direktor konzultantske tvrtke ADIZ za poslovne edukacije. Diplomirala je na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i stekla zvanje magistre edukacije. Pohađa poslijediplomski studij Organizacija i Management na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Tijekom dugogodišnje karijere radila je kao rukovoditelj strategije prodaje, prodajnih edukacija, projekata i procesa za sve kanale prodaje u T-Mobileu i Hrvatskom Telekomu. Aktivno je sudjelovala u implementaciji franšiznog koncepta poslovanja s indirektnim prodajnim partnerima. Ima i bogato međunarodno iskustvo u Deutsche Telekomu u upravljanju kvalitetom prodajnih edukacija u Europi i implementaciji regionalnih projekata u prodaji. Članica je mnogih stručnih i profesionalnih udruženja i organizacija, kao što su HRCentar – strukovna udruga djelatnika u upravljanju ljudskim resursima, ZSJ pri Hrvatskoj Gospodarskoj Komori, CCBN Kanadsko-Hrvatske Poslovne Mreže i Women-in-Adria.

Mr.sc. Ljiljana Kukec

Rođena je 1956 u Zagrebu. Završila je poslijediplomski studij poduzetništva na Ekonomskom fakultetu u Osijeku te stekla titulu magistra znanosti. Završila je također međunarodni međusveučilišni interdisciplinarni doktorski studij „Poduzetništvo i inovativnost“ pri Ekonomskom fakultetu  u Osijeku gdje radi  istraživanje za  doktorsku  disertaciju na temu „FRANŠIZNI POTENCIJAL MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA U HRVATSKOJ “. Jedna je od osnivačica i aktualna predsjednica Hrvatske udruge za franšizno poslovanje ( osnovana 2002 g) i  predstavnica Hrvatske u Svjetskom franšiznom vijeću ( WFC). Od 2014 je Potpredsjednica Europske franšizne federacije (EFF). Od 2015 godine savjetnica je predsjednika Zajednice franšiznog poslovanja pri HGK u Zagrebu. Ljiljana Kukec organizatorica je mnogih događaja vezanih uz promociju franšiznog poslovanja (5 Međunarodnih sajmova franšiza i 8 Međunarodnih franšiznih foruma FIP, zatim EFF Exchange of Experience Day i dr.). Kao rezultat rada na polju franšiznog poslovanja  autorica  je mnogih članaka i predgovora knjiga te koautorica knjige "Vodič kroz poduzetništvo". Urednica je hrvatskog izdanja  UNIDROIT-ove prestižne stručne knjige „ Vodič kroz Master franšizne ugovore“.  Od 2012 godine predaje na Veleučilištu Vern u Zagrebu predmet Franšizno poslovanje te kao gost predavač na mnogim drugim fakultetima u zemlji i inozemstvu. Ljiljana Kukec godinama radi kao franšizni konzultant i u svojoj karijeri savjetovala i uvela u franšizno poslovanje mnoge poznate Hrvatske i strane franšize u Hrvatskoj kao što su : Mlinar, Varteks, Coin grupa, Energy clinic, Body creator, Redac point, IQS, Torte i to.., Uje, Berghoff, FAT CAT, Expense reduction analysts i mnoge druge.  

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Poslovni centar znanja

Tel: + 385 1 6326 000, 6326 085, Mob: + 385 91 6400 832,
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Komentirajte prvi

New Report

Close