Posrnuli su ili otežano posluju mnogi mikro, mali i srednji poduzetnici koji su do jučer bili zamašnjak rasta i temelj su hrvatskog gospodarstva. Velike kompanije suočene su sa značajnim padom potražnje i potrošnje svojih proizvoda i usluga. Potrošači osjećaju neizvjesnost i pesimizam, kupuju rjeđe i manje, a došlo je i do promjena u ponašanju potrošača i njihovim navikama, koje će se trajno zadržati.
Razmišljanja su to Alen Fontana, direktora Dukata koji se pridružio velikoj kampanji “Budite heroji koje Hrvatska treba” koju je pokrenula Styria Media Group. U njoj pitamo čelnike najvećih tvrtki u Hrvatskoj što možemo napraviti kako bi se očuvao što veći dio gospodarstva, a time i radna mjesta ljudi te sigurnost njihovih obitelji.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu