Financijske potpore i razvojni potencijal gospodarstvenika naziv je radionice održane u sklopu edukativnog dijela Poslovnog uzleta. Denis Derežić iz Hrvatske banke za obnovu i razvitak (HBOR-a) pojasnio je da razvojne banke imaju za cilj obnovu gospodarstva, kao i uravnoteženi razvitak svih područja pri čemu se posebna briga vodi o područjima definiranima kao ona od posebne državne skrbi. U sklopu radionice predstavljeni su različiti programi kreditiranja HBOR-a, tko mogu biti korisnici te iznosi koji se pri tome mogu dobiti. U sektoru malog i srednjeg poduzetništva, cilj programa kreditiranja je modernizacija i proširenje poslovanja, kao i povećanje broja radnih mjesta. Naznačeno je i da je na raspolaganju podrška ciljanim skupinama, kao što su poduzetnici početnici, žene poduzetnice i mladi koji tek pokreću vlastiti posao.
Karlo Stojčević, direktor kreativne agencije Red Point, predstavio je trendove u marketingu za mala poduzeća, naglasivši da se radi o sustavnom ulaganju. Marketing je neizostavan alat, pa su polaznici dobiti priliku da steknu nova znanja i vještine koje im mogu pomoći u postizanju što boljih poslovnih rezultata. "Najvažnije je odrediti u čemu smo najbolji, a tek onda raditi planove o ulaganju u marketing. Za proizvod ili uslugu treba kreirati i priču i time se onda diferencirati od konkurencije", poručio je Stojčević.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu