Tržište maloprodaje hrane u našoj zemlji izravno ovisi o nekoliko faktora koji oblikuju/utječu na osobnu potrošnju stanovništva: Poreznoj politici Vlade te rezultatima zemlje u smislu rasta BDP-a, geopolitičkom kontekstu okruženja u svijetu i EU, rezultatima top 10 malotrgovaca kao 'opinion leadera' u industriji maloprodaje hrane, posebice najvećih kao što su Lidl Schwarz grupacija i Agrokorova maloprodaja i na kraju – trendovima u turističkoj industriji.
Porezna politika Vlade pokušava pozitivno utjecati na dostupnost proizvoda prosječnom kupcu, kao i na ukupno porezno opterećenje koje poslodavci moraju ispuniti prema općoj državi i lokalnim upravama. Već krajem 2018. poslodavci, ako ocijene da u projiciranom rezultatu "ima mjesta" za 13. plaću ili veću božićnicu, mogu značajno pozitivno potaknuti ukupnu potrošnju od koje je cca. 40% u biti potrošnja u maloprodaji hrane.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu