Uz pretplatu na Peekabook svaki mjesec do nove knjige i iznenađenja

Autor: Ivan Tominac , 29. srpanj 2021. u 22:00
Ivona Žugaj/PD

Jedan od ciljeva je potaknuti čitatelje da izađu iz sigurne zone čitanja jednog žanra i otkriju nove autore i knjige.

Svakoga od nas je netko nekada iznenadio ili smo barem mi bili ti koji su odlučili iznenaditi nekog drugog. No jeste li ikada razmišljali o tome da iznenadite sami sebe – i to svaki mjesec? Upravo se na konceptu iznenađenja temelji i poslovna priča Ivone Žugaj, vlasnice brenda Peekabook.

Riječ je o misterioznim kutijicama koje sadrže sve što jednom knjigoljupcu treba, a šalju se na vaša vrata. Sastavlja ih upravo Ivona, inače magistra primarnog obrazovanja, koja je ljubav prema knjigama ovako odlučila proširiti dalje.

Sve je, kaže, krenulo “surfanjem” po internetu gdje je prvi put vidjela koncept misteriozne kutijice koji ju je oduševio.

“Naišla sam na stranim web stranicama na misteriozne kutijice i odmah mi se svidio njihov koncept: svaki mjesec na vaš kućni prag stiže kutijica s nepoznatim sadržajem, ali znate da je povezan s nečim što jako volite i imate osjećaj kao da vam je rođendan ili božićno jutro baš svaki put kad je otvarate. Htjela sam takvo iskustvo za sebe jer kutijica s knjigama tada nije bilo u Hrvatskoj. I tako je sve počelo”, kaže Žugaj.

Razni dobavljači

Kako govori u nastavku, Peekabook je kutijica koja sadrži novije objavljenu knjigu s odličnim kritikama i 3-4 kvalitetna proizvoda u punoj veličini vezanih uz brigu o sebi, čitanje ili zabavu.

Proizvodi služe za inspiraciju za ugodno provedeno vrijeme kod kuće nakon napornog dana i usmjeravanje na brigu o sebi. Upravo usmjerenost na sebe i prema sebi cijeli ovaj mali poslovni koncept čini još posebnijim.

“Peekabook je zapravo i mjesečni podsjetnik na to da usporimo i posvetimo se sebi i malim stvarima koje nas vesele, poticaj da čitamo više i različitije, jer nam je jedan od ciljeva potaknuti čitatelje da izađu iz sigurne zone čitanja jednog žanra i tako otkriju nove autore i knjige koje sami ne bi izabrali, a koji će im se svidjeti”, dodala je naša sugovornica.

Da bi misteriozne kutijice stizale na vaša vrata potrebna je pretplata. Na webshopu moguće je naručiti misteriozne kutijice koje se šalju svima na isti dan i stižu u zadnjem tjednu svakog mjeseca, a sadržaj je iznenađenje sve do primitka.

Kako bi kutijice bile originalne svaki mjesec, ostvarena je suradnja s nekoliko domaćih i stranih kompanija/PD

“Svaki mjesec izlazi nova, a moguće ju je kupiti pojedinačno ili kao pretplatu na tri ili šest mjeseci. Za one koji ne vole iznenađenja dostupne su kutijice iz prethodnih mjeseci čiji je sadržaj poznat i koje šaljemo odmah. Kutijice slažemo mi, ali moguće ih je malo izmijeniti prema željama kupaca. Također, slažemo i kutijice za poslovne poklone i razna događanja”, dodala je Žugaj.

Važno je napomenuti kako je naša sugovornica i sama velika ljubiteljica čitanja i većinu knjiga pročita na engleskom jeziku i prije nego što su kod nas objavljene. Upravo ta ljubav i predanost čitanju omogućuju joj da točno zna koje će naslove uvrstiti i u misterioznu kutijicu.

Uvijek su to novije objavljene knjige s odličnim kritikama publike i(li) struke i različitih žanrova. “Za proizvode uz knjigu važno mi je da su kvalitetni, funkcionalni i lijepi. Za svaku kutijicu surađujemo s nekoliko dobavljača ili vlasnika hrvatskih i internacionalnih tvrtki, a jako me veseli kad upravo s njima osmislimo proizvod samo za naše kupce”, dodala je Žugaj.

Kako je zaposlena u školi, Žugaj kod pokretanja obrta nije mogla iskoristiti državne poticaje, no to je nije moglo zaustaviti u realizaciji. Njezin radni dan zbog posla u školi uvijek je malo duži, a često radi i poslove za više ljudi.

Rad na brendu

Za pokretanje poslovanja uloženo je 30.000 kuna vlastitih sredstava za osnivanje obrta, izradu loga, web stranice, dizajn kutijica i njihovo tiskanje te proizvode za prvu isporuku.

Cijena jedne misteriozne kutijice danas iznosi 239 kuna plus poštarina od 25 kuna, pretplata na tri mjeseca iznosi 753 kuna, a na šest mjeseci 1458 kuna, i u oba iznosa uključena je poštarina.

Žugaj je u poduzetništvo krenula prije svega nekoliko mjeseci, u pandemijskom razdoblju, međutim to je nije obeshrabrilo te je zadovoljna s postignutim rezultatima.

Naći se nov na tržištu je izazov i prilika, a u Peekabooku se sve gleda s vedrije strane. Upravo zato konstantno rade na povećanju vidljivosti brenda i obogaćivanju misterioznih kutijica novim proizvodima.

Komentirajte prvi

ORGANIZATOR
ZLATNI PARTNER
PARTNER
PARTNER
partner
PARTNER
partner
partner

New Report

Close