Čajevi koprivničkog obrta Pampa-tea, koji se od 2000. bavi istraživanjem, preradom i proizvodnjom ljekovitog bilja i čajeva, u 2020. krenuli su s osvajanjem “rodne grude” čaja – azijskog tržišta. Najprije su s prodajom krenuli u Japanu i Singapuru, a nedavno su potpisali distribuciju proizvoda u Hong Kongu, Kini, Tajlandu, Tajvanu, Vijetnamu, Makau i Južnoj Koreji. Zainteresiranim kupcima posebno se svidjela nova linija popularnih čajeva u piramidalnim paketima, kao i nazivi na engleskom jeziku (npr. Mršavko je ‘Weight is just a number’).
“To su zemlje odakle čajevi i dolaze pa su tražili najbolje. Njihov ‘put čaja’ ih je doveo do nas, na što smo ponosni jer su se uvjerili u našu kvalitetu. Povratne reakcije su vrlo pozitivne i uskoro očekujemo novu narudžbu”,govori nam vlasnik obrta Krešimir Krznarić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu