Poslovni inkubatori jako su važni za poduzetništvo jer se kroz njih mladi poduzetnici upoznaju s otvorenim tržištem, a dolazi i do transfera znanja između sadašnjih uspješnih poslovnih ljudi k onima koji će to tek postati, zaključak je panela "Od ideje do uspješnog biznisa – dobri primjeri iz prakse", koji je održan u sklopu Poslovnog uzleta grada Ludbrega u četvrtak u tom gradu.
Saša Cvetojević, poslovni anđeo i osnivač Zagrebačkog inkubatora poduzetništva (ZIP), istaknuo je da u Hrvatskoj postoji 37 inkubatora, no da samo njih četiri ili pet zbilja i ima neku funkciju. "Postoji veliki broj inkubatora i razvojnih agencija, ali problem je da mnoge te institucije postoje radi samih sebe, a ne radi razvoja poduzetništva. Puno ovisi o samim voditeljima inkubatora jer oni su ti koji moraju odabrati kandidate koji će doći kod njih, a nakon toga ih voditi i prenositi im znanje te uspostaviti kanal prema investitorima. Važno je da budućim poduzetnicima znanje o biznisu i tržištu prenose ljudi koji zaista i nešto znaju o tome, uspješni poduzetnici, a ne teoretičari ili birokrati", objasnio je Cvetojević.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.[emo_palacg]
Uključite se u raspravu