S Davorom Sabolićem, direktorom jednog od najvećih europskih tekstilnih poduzeća, Čateksa iz Čakovca, popričali smo o ključnim faktorima uspješnog poslovanja kompanije, razvoju nove maskirne šare TRI-PAT te problemima domaće tekstilne industrije.
Uvriježeno je da se izvoz koristi kao najbolji filter za vrednovanje uspješnosti kompanija. Kako Čateks izvozi čak 80 posto svoje proizvodnje i to u gotovo sve zemlje Europske unije i diljem svijeta, možemo li za Čateks reći da uspješna kompanija?
Svakako možemo reći da je Čateks d.d. uspješna kompanija, jer poslovati na najzahtjevnijim tržištima diljem svijeta s kupcima najvišeg boniteta nije jednostavno, ali ipak u ovom trenutku poželjno i pozitivno za nas. Naša fleksibilnost, prepoznatljivost i tradicija omogućili su kroz stoljetnu povijest da se nametnemo kao tržišni lider u proizvodnji materijala, a našim kupcima pružamo maksimalnu podršku te kvalitetu bez imalo rizika, a što potvrđuju naši poslovni odnosi sa strateškim kupcima i dobavljačima koji traju i par desetaka godina. Mi se razvijamo zajedno s našim partnerima, a kako se to odnosi uglavnom na strane poslovne partnere, uvijek smo u centru najnovijih dostignuća po pitanju kvalitete proizvoda koje onda nudimo na tržištu, što nam osigurava dugoročnu perspektivu.