Kako do većih prihoda, ali i velikih ušteda? Benefiti ovakvog načina poslovanja višestruki su!

Autor: Darko Bičak , 13. svibanj 2022. u 07:00
Gordan Palić/SANDRA ŠIMUNOVIĆ/PIXSELL

Direktor IT grupe Go-To-Top.hr, koju čini šest tvrtki specijaliziranih za izradu web rješenja.

Iako je digitalizacija poslovanja i društva proces koji nezaustavljivo napreduje već duže vrijeme, pandemija koronavirusa je prisilila i one tvrtke, pojedince i institucije koje su kaskale s primjenom interneta, da naprave kvantni skok po tom pitanju.

Društvene mreže su uz televiziju i portale postale izuzetno jak kanal za nove klijente, dok je internetska kupnja postala glavni, a za neke tvrtke i jedini način prodaje. Danas svu kupovinu od namirnica, kućanskih potrepština, namještaja, odjeće, obuće, uređaja, znači baš sve možete naručiti na kućni prag, a nekada je to bilo nezamislivo.

Mnoge moderne tvrtke danas posluju samo preko weba, a mladi ljudi i općenito svi potrošači su navikli upravo na ovakav tip kupovine.

Kako ističe Gordan Palić, direktor IT grupe Go-To-Top.hr, koju čini šest tvrtki specijaliziranih za izradu web rješenja, sve više poduzeća svjesno je da kada se usporede troškovi prostora, režija, zaposlenih u poslovnici, s troškovima weba i online marketinga mogu napraviti ogromne uštede te su shvatili da je dobar web izvor prometa – jednak poslovnom prostoru u samom centru grada i to čak po tri puta manjim mjesečnim troškovima.

“Dobro napravljena web stranica u nekoliko minuta može primiti stotine radnih naloga ili narudžbi, pokušajte zamisliti koliko bi bilo potrebno zaposlenih da u skupo plaćenom poslovnom prostoru to iskomunicira.

Benefiti modernog odnosno web poslovanja su daleko veći jer se zna da je 24-satni pristup kupovini i svim informacijama vezano uz proizvode ili uslugu, te jednostavna regulacija izvora klijenata vezano za mogućnost isporuke ili obavljanja usluge”, kaže Palić. Dodaje da se razmišljanja kao što su “ne treba nam to” i “dobro i ovako radimo” brzo mijenjaju jer su se i navike potrošača promijenile.

Toga je danas, navodi, svjestan sve veći broj poslovnih korisnika i tko se ne prilagođava modernim trendovima često je osuđen na propadanje ili se teško nosi s modernom i dinamičnom konkurencijom.

“Korona kriza je cijeli proces još znatno ubrzala budući da sada ljudi sve traže na webu. Zato ako vas danas potrošači i klijenti ne vide na webu i ne znaju kako doći do vas, teško da ćete uspjeti. Zapamtite – oni traže vašu uslugu ili proizvod, a ne vas, te će se brzo odlučiti za nekog drugog koga su našli s dva klika mišem na prostoru interneta”, pojašnjava ovaj zagrebački poduzetnik.

Društvene mreže su u cijelom svijetu pa tako i kod nas postale jedan od dominantnih i snažnih medija još od pojave brzog interneta, ali nikada se nisu toliko koristile u poslovne svrhe kao u posljednjih nekoliko godina. Posebice od korona krize, kada se dobar dio biznisa preselio u virtualni svijet.

Svoj poslovni model temelji na tome da je predstavljanje na webu ključ uspjeha i paradigma modernog poslovanja ili, kako sam ističe, slikovito to je gotovo isto kao i kod djevojke – jako je teško promijeniti prvi dojam.

“U deset godina iskustva susretao sam se s brojnim situacijama, primjerice da su pojedini klijenti izradu weba plaćali čak i nekoliko puta, sve dok nisu došli do željenog cilja. Taj način pokušaja i pogreške u konačnici ispadne daleko skuplji nego da su isprve klijenti za taj posao angažirali profesionalce.

Naš glavni prioritet je tvrtkama povećati prihode i smanjiti troškove. Znamo kako se najbolje predstaviti njihovim kupcima i olakšati kupnju, a da pritom sami naši klijenti nemaju dodatne troškove održavanja i sličnog.

Postoje danas informatičke firme čiji vlasnici rade negdje drugdje za plaću pa tu i tamo naprave neki web. Takav način poslovanja je vrlo neprofesionalan jer ne mogu i ne znaju udovoljiti zahtjevima modernog poslovanja.

Za neke nove načine izrade weba možda ni sami niste znali, a oni danas znatno smanjuju troškove poslovanja i povećavaju prihode. Zato naš profesionalni tim ima cijelu lepezu rješenja do kojih smo došli kroz dugi niz godina što smo uspješno radili na projektima izrade web stranica u različitim domenama poslovanja”, kaže Palić.

Uvijek stvarati nešto novo i bolje
O svojim poduzetničkim počecima kaže da u mladosti nije ni sanjao da će se naći u ovako dinamičnom okruženju, što je u IT sektoru svakodnevnica.

“Kako se vremena mijenjaju tako se konstantno educiram, napredujem, otkrivam nova rješenja i pomažem drugim tvrtkama. To je i bio glavni razlog što sam se upustio u ovu domenu. Danas imam izuzetno bogato iskustvo i na stotine izrađenih web portala i zadovoljnih klijenata.

Konstantan fokus na tehnološki napredak dokazuju i brojne inovacije od kojih je vodeća zaživjela patentom, što potvrđuje da sam oduvijek težio stvoriti nešto novo i bolje što će ljudima olakšati rad te pomoći u razvoju i primjeni novih tehnologija, posebice digitalnih.

Taj poslovni moto svakodnevno primjenjujem u poslu, jer vidimo koliko je IT sektor dinamičan i brzo napreduje”, zaključuje Gordan Palić, direktor IT grupe Go-To-Top.hr.

Komentirajte prvi

New Report

Close