Podravka već drugu godinu provodi restrukturiranje. Krenula je od optimizacije broja zaposlenih, početkom ove godine redefinirala je i svoj globalni tržišni koncept te krenula u pohod i na neka nova tržišta, a paralelno 'snima' i neke potencijalne akvizicije. O ambicioznim planovima koprivničkog prehrambenog diva za Poslovni dnevnik govori članica Uprave Olivija Jakupec.
Podravka je, s obzirom na povijest doista jedan od dijamanata hrvatskog gospodarstva. Kome je, u ovim nemirnim gospodarskim gibanjima, lakše poslovati – dijamantima koji prolaze restrukturiranje ili mladim tvrtkama, neopterećenim povijesnim bremenom?
Okruženje je definitivno izazovno za sve. Međutim, ako ste stariji onda je i ljestvica postavljena na višoj razini. Svi očekuju da dijamanti znaju svoj posao te da jednostavnije prepoznavaju moguće probleme, a ujedno da su brži i efikasniji. Mlade kompanije, bez tereta prošlosti, u pojedinim tržišnim izazovima mogu se uz pogreške provući i s trojkom te nastaviti ići dalje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu