Robert Andolšek slovenski je poduzetnik, poslovni mentor i trener s više od 30 godina iskustva u privatnom biznisu. Robert Andolšek je i autor knjiga Tajna uspješne prodaje te Iskustvo je ključno, a Sveučilišna knjižara i antikvarijat Dominović suizdavači je za obje za hrvatsko tržište. Robert Andolšek u svojim knjigama daje primjere iz prakse kako bi čitatelju lakše objasnio alate za uspješnije poslovanje i kako lakše proći kroz prepreke s kojima se biznis može susresti. I to nije samo priča o zakonima tržišta, nego i ljudskoj psihi koja je često kočnica uspješnom poslovanju. Povodom izlaska knjiga na hrvatskom jeziku napravili smo intervju s autorom.
Krenimo prvo s pitanjima o poslovanju. Koliko vremena je potrebno da bi se dobro skeniralo poslovanje neke tvrtke te da bi se otkrili problemi u načinu rada? To nam zvuči kao dugoročan proces?
Najčešće je ključna veličina tvrtke, ali u praksi analize potraju od dva do 14 dana. Postoje izazovi za koje u nekom momentu ni sami akteri u tvrtki ne znaju. U praksi nas pozove management ili vlasnici koji imaju određene probleme, aspekte poslovanja koji im se ne sviđaju. Tijekom analize često se pojave i neke druge situacije u kojima je potrebna pomoć. Svaka tvrtka ima svoju priču, koja ima određene okolnosti na kojima je potrebno raditi da bi uspjeli s promjenama, takozvanim “change managementom”. Inače, moja je metodologija etnografskog pristupa, što znači razumjeti aktere u tvrtki, uključiti se u njihov dnevni rad, razumjeti njihove vrijednosti i filozofiju pa na kraju pronaći talente u ljudima, kako bi njih koristili za svoj posao i time odradili napredak za kojeg do sada ni nisu znali.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu