Postoje kupci koji se jednostavno vole žaliti, bez obzira kakva je usluga bila.
Prigovori se mogu odnositi na različita pitanja vezana uz cijenu, kvalitetu usluge, rok plaćanja i slično.
Postoje kupci koji se jednostavno vole žaliti, bez obzira kakva je usluga bila.
Ključ uspješnog upravljanja prigovorima i pritužbama je prilagodba komunikacije različitim tipovima kako bi uz minimalan napor dobili maksimalan učinak, bez ulaženja u konflikt s nezadovoljnim kupcima.
Edukacija je namijenjena zaposlenima koji u svakodnevnom poslu direktno komuniciraju s kupcima i klijentima.
Posebice je korisna za djelatnike na šalterima koji svakodnevno komuniciraju s korisnicima usluga, djelatnicima odjela reklamacija, prigovora i pritužbi.
Polaznicima su osigurani:
svi radni materijali (skripte, vježbe, mape, primjeri, blokovi za pisanje)
ručak u restoranu i topli napitci,
potvrda o sudjelovanju.
Na edukciji ćemo naučiti kako komunicirati kad:
Kupac pruža otpor i ne prihvaća naše odgovore
Kupac pokazuje negativan stav svojim neverbalnim ponašanjem (povišeni ton glasa, neprimjerene geste)
Naš proizvod ili uslugu kupac pogrešno doživljava (negativna iskustva)
Suočeni ste s konfliktnim kupcem, kako smanjiti otpor
Teški kupci, nerazumijevanje i pogrešno shvaćanje
Emocije i stres u svakodnevnoj komunikaciji s klijentima
ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o. Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
"Zadovoljan sam izvođenjem seminara i velikim brojem primjera iz same prakse"
"Velika pohvala izvrsnoj predavačici, puno sam naučio"
"Odličan seminar, svima bih ga preporučila. Predavačica je bila izvrsno pripremljena"
„Pohvalila bih stručnu predavačicu i nadasve zanimljivo predavanje koje je bazirano na praktičnom rješavanju problema i stvarnih situacija.“
„Bilo mi je zaista poučno i vrlo zabavno! Sve pohvale predavačici, promijenio ne bih baš ništa.“
„Želim pohvaliti cjelokupnu organizaciju seminara, zbilja ste se potrudili, a posebna pohvala i zahvala ide predavačici.“
„Ovo je bilo konstruktivno provedeno vrijeme jer sve što smo prolazili moći ću primijeniti na poslu.“
„Pohvalila bih posebno onaj dio seminara gdje smo obrađivali problematiku kako prebaciti fokus na rješenje i pozitivan ishod reklamacije“.
„Izvrstan i osebujan pristup predavačice! Bravo – samo tako nastavite!“
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentirajte prvi
Uključite se u raspravu
Pridružite se najvećoj poslovnoj zajednici u Hrvatskoj!
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu