Povodom rođendana, Domaćica izlazi u specijalnom retro izdanju ambalaže kako bi nas podsjetila na davnu 1957. godinu kada je „rođena“ kao brand Domaćica, dok podaci o recepturi sežu čak u dvadesete godine prošlog stoljeća.
Domaćica je popularnost među svim dobnim skupinama stekla kvalitetom i prepoznatljivošću koji su joj omogućili da i nakon niza desetljeća ostane u trendu. Kao jedan od zaštitnih znakova i nositelja Kraševa imidža, Domaćica je s vremenom ponudila široku paletu okusa koji su u kratkom vremenu postajali hitovi – uz klasičnu, Domaćicu original, od 2010. uvedeno je još pet različitih okusa: Bijela Domaćica, Domaćica integral, Domaćica tamna, Domaćica s Dorina mliječnom čokoladom i Domaćica kokos koja je odlično prihvaćena od strane potrošača.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu