Kada je riječ o novim poslovnim konceptima, prvo što uzimamo u obzir je njihov tržišni potencijal. Nadamo se što manjim ulaganjima i što bržem povratu s kontinuiranom zaradom. Iako se možda čini kao priča za malu djecu, to ipak nije tako. Postoji jedan takav koncept, a riječ je o praonicama rublja koje su donedavno bile samo prizor iz američkih filmova, a danas postaju dio naše stvarnosti. Za rast ovog trenda pobrinula se zagrebačka tvrtka Bijeli svijet koja se bavi opremanjem praonica. Osim kao dobavljač u B2B segmentu, prepoznali su važnost i ovog drugog te su se pokretanjem programa Jumpstart okrenuli malim poduzetnicima.
“Riječ je o početnom ulaganju od oko 20.000 eura, a povrat investicije je za najviše dvije godine. Na obali se radi oko 12, a u kontinentalnoj Hrvatskoj oko 24 mjeseca”, istaknuo je direktor tvrtke Bijeli svijet Mario Martinek. Neki od parametara koji dodatno osnažuju njihovu tržišnu poziciju jesu i rast turističkog sektora, ali i promjene u načinu življenja koje su i rezultat razvoja kapitalističkih zemalja. Od 2016. do danas broj ležajeva porastao je čak za 127.600 u privatnom te 5800 u hotelskom smještaju u Hrvatskoj. Gosti se na destinaciji zadržavaju više od tri dana, a upravo ta činjenica dovodi do potrebe za češćim čišćenjem objekata za smještaj, a koje uključuje i pranje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu