Pandemija joj pomogla da svom planeru da ‘glavu i rep’. Jedinstven je u svijetu

Autor: Ivan Tominac , 18. veljača 2021. u 22:00
Planzy Planner proizvodi se u Hrvatskoj; Katerina Fotova Čiković/PD

Ime Planzy nastalo je kao kombinacija engleskih riječi plan + easy (plan + lako).

Voli se reći da je planiranje pola rezultata, a velika većina nas poznaje barem jednu osobu koja ne ide nigdje bez planera. Jedna od njih je i Katerina Fotova Čiković, vlasnica brenda Planzy Planner koja je i sama višegodišnja pobornica zapisivanja i korištenja planera. Ime Planzy nastalo je kao kombinacija engleskih riječi plan + easy (plan + lako), što je i dio njene vizije i misije za brend.

O vlastitom brendu planera počela je razmišljati u božićno vrijeme 2018., uvidjevši neiskorištenu nišu kada je riječ o privatno-poslovnim planerima i rokovnicima. Onakvim kakav je danas Planzy, koji u svojoj srži nudi sustav praćenja, podsjetnik na godišnje ciljeve, a s druge strane i dio za zabavu i razbibrigu.

Riječ je o nedatiranom godišnjem planeru, što znači da nudi fleksibilnost i planiranje se može započeti kada god vam odgovara. Dizajniran je tako da obuhvaća sva područja života i dosad neviđene komponente.

“Ima jednostavnost i neposrednost. Sadržava misaone igre, meditacijske stranice, vođenje rasporeda spavanja, praćenje novih navika, listu rođendana, listu za kupovinu te listu knjiga za pročitati.

Uključila sam na kraju svakog mjeseca slobodne tzv. journalling & braindumping stranice, kao znanstveno dokazane metode kontemplacije i refleksije. Planzy može pomoći u uvidu koliko ste naučili o sebi i koliko ste narasli, ali i kako ste trošili svoje vrijeme.

Na kraju, najviše inspirira i podsjeća odakle ste krenuli i što ste sve postigli”, rekla je vlasnica Planzy Plannera.

Da je zapisivanje više od pukog naklapanja, govori i motivacijski govornik Brian Tracy. On kaže da jednostavan čin vlastoručnog zapisivanja ciljeva i izrade plana s konkretnim koracima pomiče ljude do top 3% populacije. S tim je upoznata i Katerina, koja u dizajn jednog planera ulaže znatne napore. Sve kako bi dobio na funkcionalnosti i ispunio svrhu.

Naša sugovornica pet godina radila je u tiskari, a to iskustvo pomoglo joj je da pomno odabere materijale. Put dizajniranja planera trajao je oko 12 mjeseci. Trebalo je odabrati sve, od sadržajnih jedinica do komponenti dizajna. Cilj je bio jasan – Planzy planer treba doprinijeti društvu.

“Planzyjev utjecaj na pojedinca i društvo dolazi preko većeg i jasnijeg uvida naših planova i vizija za budućnost, konkretnih koraka za ostvarivanje, konzistentnosti i sustava za praćenje tog napretka”, dodala je Fotova Čiković.

Oko planera se dodatno angažirala za vrijeme lockdowna lani, kad je svojoj ideji dala ‘glavu i rep’.

“Prije lockdowna skicirala sam svoju verziju planera, ali kada sam imala više vremena počela je ozbiljnija priča. Mogu reći da mi je pandemija “pomogla” da osvijestim što je to što želim raditi i koliko je bitno raditi na nečemu s ljubavlju i strašću.

Iskoristila sam to vrijeme da se kreativno izrazim i podobnije razmislim o svim aspektima projekta, što mi je dobro došlo”, rekla je Fotova Čiković. Ovi planeri danas se tiskaju u Hrvatskoj, a to je bio i prvotni cilj. Ponuditi nešto novo upravo iz Hrvatske.

Najlakši put do Planzy planera je preko web shopa www.planzyplanner.com, a može se pronaći i u knjižarama Školske knjige diljem Hrvatske te u knjižari Planetopija u Ilici u Zagrebu.

“Planzy je proizvod koji trenutačno nema konkurencije na svjetskom tržištu. Ne bih htjela zvučati pretenciozno, ali to je bila i ključna odluka zbog koje sam ušla u ovaj projekt”, zaključila je vlasnica brenda Planzy Planner, poduzetnica Katerina Fotova Čiković.

Komentirajte prvi

New Report

Close