Osmislili platformu na kojoj donose savjete i alate za lakši rad od kuće

Autor: Ivan Tominac , 15. travanj 2021. u 22:00
Marko Gregurić i Marko Pleslić /PD

Pokrenuli su i video serijal #NovePrilike u kojem svaki tjedan ljudi iz raznih branši pričaju o svojim iskustvima.

Ponuditi nešto što će biti na korist društvu ne mora biti težak zadatak. Potrebna je dobra ideja, želja za radom i dobar tim, kakav čine Marko Gregurić i Marko Pleslić koji su kreirali platformu za edukaciju i dijeljenje znanja simboličnog naziva Kuća Posao.

Na svojoj platformi na razumljiv način prezentiraju informacije o online i offline alatima te donose savjete i priče koji nam mogu pomoći u radu od kuće i dodatno nas motivirati.

Sve njihove savjete na jednom mjestu danas možete naći na prvoj stranici rezultata internetske tražilice. Upisali ime ovog brenda bez razmaknice ili sa, jasno je da čak i u bespućima interneta nedostaje ovakvog sadržaja.

Sve na jednom mjestu

Gregurić je vlasnik Stav Studija koji se bavi multimedijom, a Pleslić je učitelj koji se trenutno nalazi na doktoratu iz sociologije. Iako se čini da je riječ o dvije posve različite perspektive, Gregurić, svjestan problema nastalih pandemijom, u planu je još prošle godine imao projekt koji bi se bavio temom školstva.

Međutim, ta ideja je svojevrsnim brainstormanjem poprimila nove razmjere, a završila je podizanjem platforme. Od ideje na stolu do lansiranja prošlo je tek četiri tjedna u kojima su osmislili ime, ulaznu strategiju projekta, vizualni identitet i način komunikacije.

Svaki početak je težak, no da bi se kvaliteta održala na zamišljenoj razini, potrebno je ideji odmah u startu dati na značaju. To je ovaj dvojac odmah shvatio, pa su već i prije same realizacije odabrali prvih 70 tema za svoju publiku. Raspodjela zaduženja bila je jasna od samog starta.

Gregurić se bavio prodajnim i kreativnim aspektom, dok je Pleslić nastojao osmisliti set rješenja za aktualne probleme u pandemiji.

“Najveći izazov bio je logistički posložiti platformu kako bi od samog početka ispravno komunicirala ono što smo zamislili”, rekao je Marko Gregurić. Sadržajem se fokusiraju na korisne online i offline alate koji pomažu pri radu od kuće, a okreću se i davanju konkretnih savjeta o alatima koji mogu biti na pomoć u svakodnevici i obavljanju posla.

“U cilju nam je objediniti sve korisne i relevantne informacije koje će se nalaziti na jednom mjestu i služiti kao izvor za sve koji se slabije snalaze u moru informacija, ali i za one koji žele naučiti više. Uz web stranicu aktivni smo i na društvenim mrežama te primjerice na Instagramu imamo BLIC ispite znanja kroz koje pratitelji na zabavan način mogu testirati svoje znanje o određenim alatima.

Nedavno smo kreirali i šalabahtere s korisnim kraticama za MS Word koji se mogu preuzeti na pametne telefone i služiti kao podsjetnik. U cilju nam je educirati i pomoći ljudima da na jednostavan način savladaju korisne trikove kako bi radili brže i efikasnije”, dodao je Marko Pleslić.

Ono što je bitno napomenuti u cijelom ovom procesu je činjenica da su za podizanje projekta na noge bila korištena već stečena znanja, a od novčanih resursa priču su na noge digli sa samo 200 kuna.

Novac su investirali u web stranicu, domenu i probno oglašavanje. Da je znanje bitnije od bilo kakvog novca, dokazuje i to da njihova platforma svaki dan okuplja sve više znatiželjnika za teme kojima se bave.

Više od 15.000 pregleda

“Kuća Posao postoji tek dva mjeseca, a brojke rastu svakodnevno. Glavni fokus nam je web stranica na kojoj u ovom trenutku brojimo više od 15.000 pregleda, a broj čitatelja svakodnevno raste.

Već smo ostvarili razne suradnje i pokrenuli video serijal #NovePrilike u kojem svaki tjedan ugošćujemo ljude iz raznih branši koji pričaju o svojim iskustvima prilagodbe posla u doba pandemije.

U cilju nam je prezentirati relevantna imena iz raznih poslovnih sfera koji će gledateljima služiti kao inspiracija i motivacija u ovim kriznim vremenima. Serijal je dostupan na našoj web stranici i YouTube kanalu”, istaknuo je Gregurići nadodao da im je u cilju raditi na kvaliteti platforme i na kreiranju inovativnog sadržaja za čitatelje.

Komentirajte prvi

ORGANIZATOR
ZLATNI PARTNER
PARTNER
PARTNER
partner
PARTNER
partner
partner

New Report

Close