Politička kadroviranja u kojima se zanemaruje stručnost, a porezni obveznici saniraju milijunske posljedice, naša su svakodnevnica. Tik pred izbore, bivša Vlada donijela je uredbu o angažmanu headhuntera u potrazi za profesionalnim menadžmentom. Kako funkcionira headhunting, što traže privatne, a što javne tvrtke, i kakva su strana iskustva za Poslovni dnevnik govori Joannis Pournaras, partner u austrijskoj agenciji Hartig&Partners.
Pronalaženje kvalitetnog menadžmenta sve je veći izazov poslodavcima. Koji trendovi danas oblikuju headhunting?
U 25 godina, koliko radim kao konzultant u ljudskim resursima, profesionalni headhunting postao je umjetnost. Headhunter ne traži samo prave ljude za neki posao, on je potpora svojim klijentima u definiranju opisa posla, najboljeg profila kandidata i savjetuje koja je strategija potrage najuspješnija. Potraga više nije ograničena na lokalno tržište. Zahvaljujući internetu, traženje kadra postalo je globalno. Osobno, smatram se predstavnikom klijenta i komunikacijskom poveznicom prema kandidatima. Ako je poslovna prilika prihvatljiva kandidatu i kandidat kompaniji, to je početak plodne suradnje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu