Novitet na našem tržištu: ‘Ugostitelj automatski ima sretnije goste i veće prihode, te uštede’

Autor: Marta Duić , 01. srpanj 2021. u 07:23
Aplikacija ima niz prednosti, od multijezičnosti, ažuriranja i održavanja pa do prijevoda menija te unosa i izmjene podataka, Foto: PD

Aplikacija digitalnog jelovnika koju je razvio tim pod vodstvom Pere Pehara korisnicima HoReCa kanala olakšava izbor i naručivanje usluge, informirajući ih o artiklima

Novitet na domaćem tržištu, aplikacija Digitalni Menu Master F&B (Food an Beverage – hrana i piće) pospješuje digitalizaciju u HoReCa sektoru. Tim koji stoji iza ove ideje uspješno osvaja i strana tržišta te radi na novim aplikacijama i idejama namijenjenim upravo ugostiteljima.

“Naš posao je digitalizacija u HoReCa kanalima, prije svega digitalni meni s kojim smo i započeli cijelu priču. Dugogodišnji rad u cruise industriji mi je ponudio širu sliku o tim uhodanim sistemima, gdje sam primijetio prednosti i nedostatke. Tako sam došao na ideju da napravim aplikaciju Digitalni Menu Master F&B na tabletima koji će sakriti te nedostatke i da ta aplikacija bude u funkcionalna u praksi”, objašnjava Pero Pehar, osnivač Master F&B aplikacije.

Većina pita kako je to moguće

U pitanju je aplikacija s nizom prednosti, počev od multijezičnosti, ažuriranja i održavanja aplikacije pa do prijevoda menija te unosa i izmjene podataka po želji.

“Aplikacija je jednostavna za rukovanje, a ugostitelji imaju velike uštede za razliku od klasičnih menija. Napravili smo takav sistem da meni pomaže gostu da lakše naruči željeni artikl, a da pritom dobije sve potrebne informacije na vlastitom jeziku. Ugostitelj automatski ima sretnijega gosta i samim tim povećava prihode. Prijevodi na sve jezike koje mi radimo za klijenta i to što ne moraju više printati menije su ogromna ušteda za ugostitelja. Reakcije su fantastične od samog početka, još nismo naišli na neke kritike. Većina ih se pita kako je moguće tako dobru stvar dobiti za jako povoljne uvjete. To je još jedna od naših prednosti”, ističe Pehar.

Kad su počeli s razvojem aplikacije u timu ih je bilo pet, a danas broje 17 zaposlenika te gotovo svaki mjesec šire tim zbog povećanja obujma posla. Kako kaže Pehar, klijenti su ih prepoznali kao kvalitetno i dugoročno rješenje te su brzo nakon lansiranja aplikacije doživjeli rast broja korisnika. Nakon uspjeha na tržištu, ovaj tim ne miruje i najavljuje nove projekte i ideje.

“Ulaganja u poslovanje su stalna, a zadnje veće je bilo izrada digitalnih samostojećih vanjskih stalaka koji su otporni na udarce i vodu. Najveća ulaganja su u širenje tima, opremu i razvijanje novih aplikacija. Noviteti dolaze uskoro, radimo na par novih aplikacija koje će sve to podići na još jedan viši level”, kaže Pehar.

Ove godine cilj 1000 lokala

Osim na domaćem i regionalnom tržištu, posluju i na stranim tržištima, a broj klijenata i preuzimanja aplikacije raste. Na popisu restorana koji su zahvaljujući ovoj aplikaciji digitalizirali poslovanje i pritom ostvarili i uštede su i bečki elitni restoran Kornat, Bocca Marai u Zagrebu, Chops i Dalmatino u Splitu, Stari podrumu u Bujama, Zori Palmižana, Romana Beach Resort u Makarskoj te mnogi drugi europski i domaći restorani i ugostiteljski objekti.

“Mlada smo firma koja se brzo širi i napreduje, ali želimo prvo dominirati u Hrvatskoj te se lagano širiti u drugim državama. Tako smo već postali prisutni u Njemačkoj, Austriji, UK, napravili smo dogovor za Dubai i skandinavske zemlje. Želimo ići sigurnim koracima i postati prepoznatljivi po jedinstvenoj usluzi koju pružamo. Cilj nam je ovu godinu završiti na 1000 ugostiteljskih objekata. Interes za partnerstvo pokazalo je i nekoliko velikih firmi i sigurno je da ćemo postići dogovor i dugoročnu suradnju do kraja godine s jednom od njih”, otkriva Pehar.

Komentirajte prvi

New Report

Close