Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Novi trend u poduzetništvu

Autor: Sponzorirani članak
11. prosinac 2014. u 06:59
Podijeli članak —
Mario Martinek

Sudionici mini konferencije “Jumpstart – isplativa poslovna ideja” dobili su sve potrebne savjete za pokretanje isplativog biznisa.

Na mini konferenciji "Jumpstart – isplativa poslovna ideja" predstavljen je zanimljiv poslovni koncept koji obećava veliki tržišni potencijal uz mala početna ulaganja.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Riječ je o novom trendu u poduzetništvu kod nas, o samoposlužnim praonicama rublja. Naime, praonice su se u Hrvatskoj pojavile tek prije godinu dana, dok primjerice u susjednoj Italiji taj trend poznaju već 20 godina. Zbog toga hrvatsko tržište nije zasićeno (od Zagreba, Splita, Rijeke i Pule do Dubrovnika postoji svega desetak praonica) te je sada idealno vrijeme za takvo ulaganje. 

Na mini konferenciji "Jumpstart – isplativa poslovna ideja" predstavljen je zanimljiv poslovni koncept koji obećava veliki tržišni potencijal uz mala početna ulaganja.

Riječ je o novom trendu u poduzetništvu kod nas, o samoposlužnim praonicama rublja. Naime, praonice su se u Hrvatskoj pojavile tek prije godinu dana, dok primjerice u susjednoj Italiji taj trend poznaju već 20 godina. Zbog toga hrvatsko tržište nije zasićeno (od Zagreba, Splita, Rijeke i Pule do Dubrovnika postoji svega desetak praonica) te je sada idealno vrijeme za takvo ulaganje. 

Brz povrat uloženih sredstava i široka ciljna grupa
Organizator konferencije i direktor tvrtke Bijeli svijet, Mario Martinek kaže da početno ulaganje za mini praonicu iznosi 12.000 eura, a povrat investicije je moguće ostvariti već nakon šest mjeseci. Za samoposlužnu praonicu je potrebno uložiti nešto više, ali je i mjesečna zarada veća te iznosi oko 3.200 eura. "Sudionici su vidjeli financijsku prognozu i dobili savjete vezane uz tehničke uvjete,  marketinške i prodajne aktivnosti te mikrokreditiranje.
 

Vjerujem da im je sve to znatno pomoglo oko odluke žele li ući u takvu investiciju. Za sve koji se odluče otvoriti samoposlužnu praonicu rublja, tvrtka "Bijeli svijet" je na raspolaganju tijekom čitavog procesa.", rekao je Martinek. Osim toga, praonice pružaju usluge vrlo raznolikoj i širokoj ciljnoj grupi: salonima ljepote, studentima, turistima, sportskim klubovima, podstanarima, tvrtkama za čišćenje, javnim institucijama, a benefit za domaćinstva je ušteda i praktičnost. Naime, to je najjednostavniji i najpovoljniji način za pranje popluna, deka, jakni, itd. 

Otvoren Washhouse u Savskoj
Mini konferencija je završila na najprimjereniji način – primjerom iz prakse. Svi okupljeni prisustvovali su otvaranju dizajnerske samoposlužne praonice "Washhouse" u Savskoj 19, koja je opremljena najmodernijim LG uređajima. Vlasnik Washhousea, Domagoj Lucić, na poduzetnički korak odlučio se nakon Jumpstart konferencije u ožujku ove godine. Ohrabrila ga je činjenica da samoposlužna praonica rublja zahtjeva minimalno ulaganje vremena i može se voditi uz stalan posao, a priliku je vidio u nezasićenom tržištu. Naime, s obzirom na veličinu grada i potrebe stanovništva, u Zagrebu ima prostora za još desetak praonica.  
 

Autor: Sponzorirani članak
11. prosinac 2014. u 06:59
Podijeli članak —

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close