Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Niz informativnih besplatnih edukacija za poduzetnike

Autor: Poslovni dnevnik
15. veljača 2015. u 22:00
Podijeli članak —
Velik interes za edukacije/Dino Stanin/PIXSELL

Poduzetnici, obrtnici, vlasnici OPG-a, ali i svi zainteresirani imali su prilike u Zadru besplatno se educirati o EU fondovima za ruralni razvoj, kako do sredstava Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost, …

Poduzetnici, obrtnici, vlasnici OPG-a, ali i svi zainteresirani imali su prilike u Zadru besplatno se educirati o EU fondovima za ruralni razvoj, kako do sredstava Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost, Cloud uslugama koje olakšavaju poslovanje, osvajanju tržiša putem oglašavanja na Google-u i Facebook-u.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Isto tako imali su priliku saznati kako izbjeći najčešće pogreške u ispunjavanju zahtjeva za kredit, koji su potencijali zdravstvenog turizma te uspješno korištenje marketinga u turizmu, ali i savjete kako realizirati uspješnu brend strategiju. Kako riješiti prvi problem svih poduzetnika – nedostatak kapitala – pojasnio je Krešimir Dvorski iz tvrtke Sustav javnih bicikala tijekom predavanja "Kako pokrenuti vlastiti biznis bez kune u džepu". Početna je ideja bila pokrenuti proizvodnju hrvatskog bicikla, ali su u tvrtki došli do zaključka kako je praktičnije rješenje uzeti franšizu. Odlučili su se za njemačku franšizu koja je trebala odgovoriti na glavne probleme javnog prijevoza. "To u prometne gužve, čekanje, visoka cijena goriva i zagađenje. Htjeli smo pridonijeti rješenju tih problema", naglasio je Dvorski.

Poduzetnici, obrtnici, vlasnici OPG-a, ali i svi zainteresirani imali su prilike u Zadru besplatno se educirati o EU fondovima za ruralni razvoj, kako do sredstava Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost, Cloud uslugama koje olakšavaju poslovanje, osvajanju tržiša putem oglašavanja na Google-u i Facebook-u.

Isto tako imali su priliku saznati kako izbjeći najčešće pogreške u ispunjavanju zahtjeva za kredit, koji su potencijali zdravstvenog turizma te uspješno korištenje marketinga u turizmu, ali i savjete kako realizirati uspješnu brend strategiju. Kako riješiti prvi problem svih poduzetnika – nedostatak kapitala – pojasnio je Krešimir Dvorski iz tvrtke Sustav javnih bicikala tijekom predavanja "Kako pokrenuti vlastiti biznis bez kune u džepu". Početna je ideja bila pokrenuti proizvodnju hrvatskog bicikla, ali su u tvrtki došli do zaključka kako je praktičnije rješenje uzeti franšizu. Odlučili su se za njemačku franšizu koja je trebala odgovoriti na glavne probleme javnog prijevoza. "To u prometne gužve, čekanje, visoka cijena goriva i zagađenje. Htjeli smo pridonijeti rješenju tih problema", naglasio je Dvorski.

Plan je bio postaviti sedam do osam stanica za bicikle na gradskom području, a ideja je uključivala benefite za investitore, ali i za grad. Nakon godinu dana uvjeravanja, grad Zagreb je pristao, navodi Dvorski. Prednosti njemačke franšize Bic-Sic u odnosu na domaći prototip jest – između ostaloga – njegova provjerenost nasuprot neprovjerenosti, jedna registracija nasuprot manjak iskustva te to što vrijedi u devet zemalja. Na predavanju o ruralnom razvoju čulo se kako Hrvatska očekuje odobrenje Europske komisije programa ruralnog razvoja RH za razdoblje 2014. – 2020. za koji su osigurana sredstva od gotovo 2,4 milijarde eura.  Malo je poznato da je hrvatski turizam zapravo iznikao iz zdravstvenog turizma, podsjetila je Ljerka Milas, predavačica na predavanju Potencijali za razvoj zdravstvenog turizma u sklopu Poslovnog uzleta.

Okupljeni u dvorani koji su došli iz poliklinika, specijalnih bolnica, ali i turističkih agencija tako su mogli čuti da je potencijal zdravstvenog turizma oko milijardu eura godišnje. "Danas taj sektor donosi oko 300 milijuna eura prihoda pa se iz tih brojki vidi koliki je potencijal", kazala je Milas. Neke od tema na predavanju Kako uštedjeti novac na računima za struju bile su transformacija tržišta električne energije i počeci liberalizacije u Hrvatskoj, odgovor na pitanje tko je tko na tržištu električne energije. Govorilo se i o inicijativi – udružimo se i uštedimo novac i vrijeme, a poduzetnici su mogli zasnati kako odabrati najpovoljniju ponudu te kako uštedjeti kroz projekte energetske učinkovitosti.

Predavanje Fonda za energetsku učinkovitost bila su vezana za programe sufinanciranja iz područja energetske učinkovitosti te za otvorene natječaje i javne pozive koji su interesantni poduzetnicima, ali i građanima. Istovremeno, predavanje je dalo edukativnu podlogu podizanju razine svijesti o potrošnji energije koja je u Hrvatskoj još uvijek na niskoj razini. Poduzetnici pak mogu prepoznati svoje potrebe i interese koje bi kao projekt proveli u svom poduzeću. 

Autor: Poslovni dnevnik
15. veljača 2015. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close