Krenuli smo sa 7 zaposlenih i širit ćemo se, reakcije su odlične

Autor: Josipa Ban , 04. kolovoz 2023. u 07:11

Velimir Smetko, direktor Lusini Hrvatska koji u rujnu otvara izložbeni prostor.

Prije nešto više od mjesec dana Lusini, jedna od vodećih europskih tvrtki za opremanje ugostiteljstva, hotelijerstva i kućanstva, otvorila je tvrtku i online trgovinu u Hrvatskoj. Ponuda njemačkog brenda koji posluje gotovo 40 godina i prije je bila dostupna kupcima u RH, no putem distributera. Pokretanjem direktne web prodaje u Hrvatskoj kupci bi trebali dobiti još širu ponudu, izravno savjetovanje, ali i povoljnije cijene te brzu dostavu, ističe Velimir Smetko, direktor Lusini Hrvatska. Već u rujnu trebali bi otvoriti i izložbeni prostor u Zagrebu, no koliko je uloženo u dolazak kompanije koja posluje na 13 europskih tržišta i koja je lani ostvarila 140 milijuna eura prometa, ne želi otkriti. No zato otkriva da bi Hrvatska trebala biti središnje mjesto za daljnje širenje Lusinija u središnju Europu.

Zašto je Lusini odlučio iskoračiti direktno na hrvatsko tržište?

Hrvatska je jedna od najbrže rastućih zemalja u području turizma i ugostiteljstva u Europi, ima visoku razinu smještaja i restorana, ali i puno potencijala za još više podizanje kvalitete usluge u hotelijerstvu i ugostiteljstvu. Naša je misija da podijelimo iskustva u opremanju te profesionalnom razinom kvalitete našeg asortimana omogućimo podizanje kvalitete ukupne hotelijerske i ugostiteljske ponude.

Kakva je do sada bila potražnja iz Hrvatske za vašom ponudom artikala?

Do sada smo bili prisutni u Hrvatskoj putem naših distributera, tako da dobar dio HoReCa industrije od velikih hotelskih grupacija do i najmanjih restorana i kafića već dobro poznaje kvalitetu naših brendova Vega, Erwin M., Jobeline i Pulsiva. Izravnim pristupom možemo dosadašnjim i novim klijentima pružiti još širu ponudu, izravno savjetovanje i iskustvo koje nosimo iz drugih zapadnih tržišta te u konačnici ponuditi i povoljnije cijene iz prve ruke. Do sada je u Hrvatskoj snažna potražnja za našim artiklima bila u području Jobeline radne odjeće za ugostiteljstvo, Vega unutarnjeg i vanjskog gastro namještaja, posebice porculana i pribora za jelo, buffet opreme, ručnika i svog tekstila koji HoReCa treba.

Što se za kupce mijenja otvaranjem Lusini online shopa u Hrvatskoj?

Dobivaju alat i mjesto za brzu, povoljnu i jednostavnu kupovinu svega na jednom mjestu te brzu isporuku na adresu u roku 4-6 radnih dana. Naši kupci imaju veliku strast prema svom poslu i mi im želimo omogućiti da uz najmanji napor i utrošeno vrijeme, dođu do svega što im treba iz prve ruke i u profesionalnoj razini kvalitete. Imamo garancije isporučivosti istog artikla do 10 godina, što je iznimno bitno kada trebate nadopune za lomove ili obnovu opreme. Naši artikli su podvrgnuti strogim testiranjima na habanje, imaju certifikate protupožarnosti, izrađeni su od pojačanih materijala upravo za profesionalnu upotrebu.

Što hrvatsko tržište, posebno sektor ugostiteljstva i hotela, dobiva dolaskom Lusinija?

Sektor ugostiteljstva i hotelijerstva s Lusinijem dobiva vodećeg specijalista u opremanju u Europi, dobiva partnera s puno iskustva iz zapadnih zemalja za velike i male projekte ili nadopune koji je spreman isporučiti 95% svog asortimana od 40000 artikala i to odmah. Poboljšavamo cash flow našim kupcima jer ne moraju stvarati zalihe potrošne opreme, već sve mogu dobiti u vrlo kratkom roku. “Sve na jednom mjestu” štedi vrijeme u nabavi i olakšava cjelovito aranžiranje i usklađivanje izgleda svih artikala kakav kupci žele dobiti u svojim lokalima. Od odabira stolova, stolica, postave stola, buffeta, barova, dekoracija, odjeće za zaposlenike, opreme za profesionalnu kuhinju, brendiranja, odnosno personalizacije, tekstila, opremanje soba, kupaonica itd. Posebno smo ponosni na uslugu personalizacije za naše kupce, koju radimo na svim materijalima s tiskom, štikom, laserom, graviranjem, i to unutar kuće s više od trideset djelatnika.

Kakve su početne reakcije na otvaranje online prodaje u RH i potražnja tržišta?

Izvrsne, u svega mjesec dana online shop posjetilo je više od 20.000 ljudi iz Hrvatske, što pokazuje koliko je takav Webshop bio potreban kod nas. Imamo politiku transparentnih cijena i nema potrebe za traženjem ponuda i trošenjem vremena na dopisivanje, što kupcima omogućuje lakše budžetiranje nabave, brže donošenje odluke da odmah naruče potrebnu robu ili uzorke. Ako trebaju savjetovanje, tu je naša Služba za korisnike i prodajni predstavnici koji pokrivaju čitavu Hrvatsku. Najčešći komentari novih kupaca su “gdje ste bili do sada”, “tražim te artikle već mjesecima”, “pa takvo nešto čekamo već dugo, sve na jednom mjestu, brzo i jednostavno”.

Na koji segment tržišta ciljate?

Fokus je B2B tržište u hotelijerstvu, apartmanima, vilama, ugostiteljstvu i cateringu. Imamo značajan razvoj i u opremanju bolnica, poliklinika, vrtića, škola, fakulteta, a od vremena pandemije bilježimo i snažan rast potražnje B2C tržišta ili kućanstava koji sve više žele profesionalnu kvalitetu u opremanju i preferiraju online kupovinu.

Najavili ste i otvaranje izložbenog prostora u Zagrebu, u Sky Office Toweru. Kada će biti otvoren i zašto se Lusini odlučio na to?

Otvaranje planirmo u rujnu. Naše tržište je u tranziciji u smislu online kupovine i mnogi naši kupci i dalje vole vidjeti i fizički dodirnuti proizvode. Osluškujući njihove želje fokusiramo se na najbolju priliku za pokazivanjem detalja i materijala.

Koliko ćete u RH zapošljavati ljudi?

Krenuli smo sa 7 zaposlenika u Lusini Hrvatska i u planu je daljnje zapošljavanje, već do kraja 2023. Ukupna logistika, nabava i razvoj je u Njemačkoj za čitavu Europu, a to nam jamči veliku dostupnost zaliha i novitete. Iz matične tvrtke, podržava nas više od 450 zaposlenika. Ulaganja u tako opsežan webshop i ulazak na tržište velika su za hrvatske uvjete u našoj branši, no, vjerujemo da je to samo početak. Hrvatsku vidimo kao centralno mjesto u središnjoj Europi za daljnje širenje.

Na koliko tržišta Lusini posluje i gdje ste najjači?

Lusini je sa svojim tvrtkama prisutan u 13 europskih država – od Švedske, Norveške, Danske, Belgije, Luksemburga, Nizozemke, Njemačke, Francuske, Italije, Austrije, Švicarske, Španjolske do Hrvatske, a uskoro i Portugala. Najveće nam je matično tržište u Njemačkoj gdje smo prisutni više od 37 godina. O snazi logistike i zaliha govori podatak da dnevno isporučujemo više od 7000 pošiljki u 13 zemalja.

Nudite široku ponudu opreme za hotele i ugostitelje koja uključuje više od 40 tisuća artikala. Što je najtraženije?

U našem pristupu “sve na jednom mjestu” za hotelijerstvo i ugostiteljstvo teško je izdvojiti najtraženije, no mogli bismo reći da je prioritet kupaca profesionalni namještaj – stolovi, stolice, zatim porculan, pribor za jelo, barska i buffet oprema te radna odjeća. Uz vlastite brandove Vega, Erwin M., Jobeline i Pulsiva, zastupamo i 130 drugih brandova od Bartschera, Pasabahce, Bonna, APS, Bormiolli, ARC, Tramontina, Dick, Duni i mnoge druge.

13 europskih

država pokriva Lusini Group, a najveće matično tržište je Njemačka

Koliki promet godišnje ostvaruje Lusini?

Lusini Group ostvario je više od 140 milijuna eura prometa u 2022. – godini koja se još smatra dobom oporavka industrije od covid pandemije. Predviđamo i dvoznamenkasti rast u 2023.

Komentirajte prvi

New Report

Close