Kišobrani buduće učiteljice već su pravi hit, korisnicima uspiju razvedriti dan

Autor: Ivan Tominac , 01. listopad 2020. u 09:54
KišoMir se može naručiti putem društvenih mreža, a svaki od njih je unikatan, personaliziran i radi se po motivima i željama klijenata PD

Iza brenda stoji Mirna Deskar koja je hobi i ljubav prema slikanju spojila u uspješan biznis, došavši na ideju za izradom kišobrana jednoga kišnog dana. Ove godine asortiman je proširila i unikatnim čestitkama.

Ako za vrijeme jesenskih dana vidite neki super oslikan kišobran, nemojte se začuditi ako se ispostavi da je to djelo dvadesetdvogodišnje studentice Mirne Deskar. Mirna studira na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, pohađa edukaciju za Montessori pedagoga ali i oslikava kišobrane. Na ovu ideju došla je prije tri godine, a iz te ideje nastao je brend KišoMir.

Ljubav prema slikanju počela je još u vrtiću, nastavila se u osnovnoj školi te traje sve do danas. Sve je krenulo od slikanja, a Mirna danas uspješno žonglira između umjetnice, učiteljice i poduzetnice. Tako ne čudi što za Mirnu kažu da je sve suprotno od onoga što stoji u njenom imenu.

Vodeći se činjenicom da je uvijek spremna na nove izazove, ne čudi što se uz fakultet odlučila na pokretanje KišoMira. Na ideju je došla upravo kišnog dana, htjela je nekako promijeniti tmurnu svakodnevicu i jednobojne kišobrane zamijeniti onima iz njene ‘radnje.’

Dosta je ‘dosadnih’ modela

“Na ideju o oslikavanju kišobrana došla sam prije točno tri godine, u rujnu 2017. Oduvijek sam željela osmisliti nešto svoje, kreativno i jedinstveno što će veseliti druge oko mene, ali im u isto vrijeme biti i korisno. Za kišobrane sam se odlučila potpuno spontano, vani je bio kišni dan i svi su oko mene bili nekako bezvoljni zbog toga, a ja sam odlučila da više ne želim oko sebe gledati ljude kako šeću po kiši s mrzovoljnim izrazom lica i običnim ‘dosadnim’ jednobojnim kišobranima u ruci te sam odlučila to pokušati barem malo promijeniti. Nakon nekoliko mjeseci razmišljanja i planiranja, uz pomoć moje najbolje prijateljice, na kraju je osmišljeno i ime KišoMir (spoj mog imena ‘Mirna’ i riječi ‘kiša’) te je tako sve službeno i započelo”, rekla je Mirna Deskar, studentica Učiteljskog fakulteta i vlasnica brenda KišoMir.

U doticaj s KišoMirom moguće je doći putem društvenih mreža, a ono po čemu su kišobrani ove studentice posebni jest to što je svaki unikatan. Možete biti sigurni da nećete naći još nekoga s kišobranom poput vašeg, a to je upravo zato što svatko može naručiti personalizirani, s motivom po želji. Izrada jednog KišoMira može potrajati i do šest dana, od čega su 3-4 dana potrebna za izradu te dva dana za sušenje.

“U dogovoru s osobom za koju je KišoMir namijenjen prvo prikupljam ideje i u glavi stvaram ‘mentalnu skicu’, a ako je potrebno izrađujem i pravu skicu na papiru. Zatim, ovisno o motivu, ponekad olovkom na kišobranu nacrtam nekoliko glavnih linija koje mi kasnije pomažu u organiziranju prostora na kišobranu. Zatim slijedi crtanje markerom i miješanje boja te samo oslikavanje motiva. Nakon što je sve gotovo, boje se suše 48 sati kako bi postale vodootporne i time je KišoMir gotov i spreman za pakiranje”, dodala je Deskar.

Mirnin najveći izazov je u želji da skladno uklopi sve željene motive na jedan kišobran, tako da ničega ne bude previše, ali opet da ništa ne nedostaje. Posebno je izazovna činjenica da se s dosta motiva susreće po prvi puta onda kada dobije narudžbu. Iako često ni sama ne zna hoće li moći dodvoriti zahtjevima naručitelja, do sada se to pokazalo kao bezrazložna briga. Na sve ideje je do sada uspješno odgovarala, a povratne informacije služe joj kao vjetar u leđa.

Ne misli prestati ulagati

“Za mene je svaki kišobran pravi izazov jer je gotovo uvijek u pitanju nešto potpuno novo i unikatno. Ako baš moram izdvojiti, neki od najvećih izazova bili su mi portreti životinja jer tu baš i nemam puno umjetničke slobode, s obzirom na to da svatko želi da finalni crtež na kraju stvarno nalikuje na njihovog ljubimca. Ostali veći izazovi bili su i različiti motivi iz Harry Pottera, anđeoska krila, Eiffelov toranj, Van Goghovi suncokreti i slično”, istaknula je naša sugovornica.

U svoju ponudu nedavno je uvela i čestitke te tako KišoMiru dala dodatnu vrijednost. Kako je trenutno na zadnjoj godini diplomskog studija, ponudu će neko vrijeme zadržati na tome, no ne misli tu i stati. U planu su i pozivnice/zahvalnice za vjenčanja te ukrasni okviri s porukama i crtežima.
“Sve što hoćeš to i možeš’’, nešto je čime se ova studentica vodi. Nakon završetka fakulteta i dalje planira ulagati u KišoMir, a nada se i suradnji s nekim dizajnerom ili brendom.

“Ne planiram prestati ulagati i truditi se da KišoMir još više napreduje. Ove tri godine rada donijele su mi bezbroj divnih novih poznanstava i sretnih trenutaka kojih se uvijek rado sjetim kad mi je potrebna motivacija za dalje. Zasad mi je završetak studija i Montessori edukacije svakako na prvom mjestu, a nakon toga me čeka jedna velika odluka o tome čemu u budućnosti želim posvetiti najviše svog vremena. Nadam se da neću pogriješiti”, zaključila je studentica Učiteljskog fakulteta i vlasnica brenda KišoMir Mirna Deskar.

Komentirajte prvi

ORGANIZATOR
GLAVNI PARTNER
POD POKROVITELJSTVOM

New Report

Close