Klasično pravilo „batine i mrkve“ koje se zasniva na teoriji nagrađivanja ponašanja koje želite pojačati te sankcioniranja nepoželjnih ponašanja najčešće nije dovoljno za dugotrajno poticanje pozitivnih promjena kod zaposlenika i stvaranje pozitivnih stavova prema radu i svakodnevnim aktivnostima.
Zaposlenici se međusobno razlikuju po svojim interesima, stavovima, životnim situacijama u kojima se nalaze u određenom trenutku te se sukladno tome ono što ih motivira u radnoj sredini može razlikovati. Kod menadžera je nerijetko uvriježeno mišljenje da je zaposlenike najlakše motivitirati materijalnim nagrađivanjem. U nekoj mjeri i to je točno jer ljudi radom osiguravaju svoju egzistenciju za koju im je potreban novac.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu