‘Hrvatske tvrtke trebaju biti vidljivije u Indiji’

Autor: Marija Crnjak , 13. travanj 2021. u 22:00
Ines Obradović/Luka Stanzl/PIXSELL

Hrvatski poduzetnici ne trebaju se bojati velikog indijskog tržišta koje treba njihova specijalizirana tehnološka rješenja.

Hrvatski poduzetnici ne trebaju se bojati velikog indijskog tržišta koje treba njihova specijalizirana tehnološka rješenja, samo se trebaju bolje promovirati.

Smatraju to sudionici virtualnog hrvatsko indijskog poslovnog foruma održanog u utorak u organizaciji Hrvatske gospodarske komore, Indijskog Veleposlanstva, Indijsko-hrvatskog poslovnog kluba i Federacije indijskih komora trgovine i industrije (FICCI).

“Malo i srednje poduzetništvo ima posebno velik potencijal za rast, kod nas ima više od 16 milijuna MSP-ova i svi traže prilike za suradnju sa stranim tvrtkama.

Tu su i područja poput zelene energije i IT-a koja imaju velik potencijal za rast, te turizam. Hrvatska bi trebala pojačati turističku promociju u našoj zemlji”, poručio je Manish Singhal, zamjenik glavnog tajnika FICCI-a.

Indijski veleposlanik Raj Kumar Srivastava napomenuo je kako hrvatska brodogradilišta i druge radno intenzivne branše već zapošljavaju indijske radnike te da je stoga važno uskladiti potrebe za radnom snagom u RH s institucijama u Indiji kako bi se kretanje radnika pojednostavnilo i koordiniralo.

Izvoz Hrvatske u Indiju višestruko je. “To pokazuje potencijal za razvoj naših odnosa, stoga nam je drago što imamo priliku suorganizirati događaje na kojem tvrtke mogu upoznati pojedina tržišta i međusobno se povezati, rekla je direktorica Sektora za međunarodne poslove HGK Ines Obradović.

Komentirajte prvi

New Report

Close