Društveno odgovoran projekt Hrvatska pamet Hrvatskoj utemeljio je Poslovni dnevnik još 2015. godine s ciljem nagrađivanja izvrsnosti hrvatskih studenata, ali i poticanja njihova lakšeg uključivanja u sustav nacionalne ekonomije, kao i podizanja svijesti javnosti o potrebi zadržavanja obrazovanih mladih ljudi u Hrvatskoj i pružanju prilike za implementaciju njihovih kreativnih ideja. Od 2017. prati se i na platformama Večernjeg lista.
U godini obilježavanja 60. rođendana Večernjeg lista i 15. rođendana Poslovnog dnevnika i u trenutku kada svaki treći Hrvat svoja znanja i talente stavlja na raspolaganje nekoj drugoj zemlji, Večernji list grupa dugogodišnji uspješan projekt podiže na višu razinu i pretvara u akciju koja će kroz snažnu medijsku kampanju od početka rođendanske 2019. progovoriti o svim ključnim temama i problematici budućnosti mladih unutar granica Hrvatske. Akcija Hrvatska pamet Hrvatskoj pritom postaje nositelj aktivnosti čiji je krajnji cilj progovoriti o važnosti zadržavanja mladih obrazovanih ljudi u Hrvatskoj.