Kao i druge kompanije u Hrvatskoj i svijetu, i mi smo u iznimno kratkom periodu morali reorganizirati način rada i prilagoditi poslovanje novonastalim okolnostima, kaže nam Miroslav Holjevac, predsjednik Uprave naše najveće pivarske kompanije, Zagrebačke pivovare (Zapi). Dodaje da, uz epidemiološku situaciju i restrikcije koje su se dogodile posljedično, nije pomogao ni potres u Zagrebu, tako da je prethodni period zaista bio pun izazova.
Holjevac se pridružio kampanji “Budite heroji koje Hrvatska treba” koju je pokrenula Styria Media Group u kojoj razgovaramo s čelnicima hrvatskog gospodarstva o izazovima krize te koliko je važno usmjeriti suradnju kompanija u Hrvatskoj jedni prema drugima, tako i prema domaćim medijima, jer se uz međusobnu potporu čuvaju radna mjesta ljudi u zemlji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu