Iako se radi o segmentu poduzetništva koji ima brojne prednosti u usporedbi s klasičnim vlasničkim modelom, od bolje šanse za uspjeh do lakšeg izvoznog plasmana, franšizna industrija u Hrvatskoj je trenutno na poziciji na kojoj je američka bila sredinom pedesetih godina prošlog stoljeća. Imamo tek 200-tinjak franšiza, od toga domaće frašize možemo nabrojati na prste, iako je potencijal ogroman u brojnim djelatnostima, od ugostiteljstva i turizma do knjigovodstva i izdavaštva. Vlasnik frašize Surf’n’Fries Andrija Čolak, pionir franšiznog poslovanja u Hrvatskoj i osnivač konzultantske tvrtke Čolak Franchise Consulting Group, u razgovoru za Poslovni dnevnik najavljuje nova tržišta i inovacije u svojoj frašizi prženih krumpirića, pojašnjava kako otkriva partnere te otkriva zašto Hrvati izbjegavaju franšize. Čolak je pred davnih 11 godina pokrenuo projekt Surf’n’Fries koji ga je danas doveo na 4 kontinenta, a o franšizerstvu je učio iz udžbenika i tuđih primjera, ali i kroz vlastite uspone i padove koje je preživio zahvaljujući upornosti.
Gdje se sve danas peku krumpirići Surf'n'Friesa?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Jako korisno za one koji žele učiti. Bravo!
Uključite se u raspravu