FOTO: Zagrebačka tvrtka ima proizvod koji će nam olakšati svakodnevni život

Autor: Darko Bičak , 05. studeni 2020. u 14:00
pd

Zagrebačka tvrtka Dorsi prvo za sebe izradila futrolice. Vidjevši interes stavila ih je na tržište.

Gotovo da i nema tvrtke u Hrvatskoj, a izvjesno i u svijetu, na koju nije utjecala korona kriza, i to uglavnom negativno. Već od prvih dana pandemije i svih njezinih društvenih i ekonomskih posljedica poduzetnici su se prilagođavali novonastalim okolnostima, bilo kroz jačanje online ili dostavnog načina prodaje, bilo kroz aktualiziranje asortimana sa sada traženim artiklima. Tu se prije svega misli na relativno jednostavne i jeftine proizvode poput zaštitne opreme, prije svega maskica, i dezinfekcijskih sredstava, a koji su prvih dana pandemije sredinom ožujka postali globalno najtraženiji. S vremenom se situacija, prvenstveno otvaranjem logističkih dobavnih lanaca, normalizirala, no neke tvrtke su pronašle niše koje će im i dugo nakon korone omogućiti prodaju.

Odlučili komercijalizirati

Jedna od njih je svakako i zagrebački Dorsi koji se bavi trgovinom promotivnih artikala i poslovnih poklona, indoor i outdoor brendiranjem te tiskom, a koji su se, sada već i ozbiljno, na hrvatskom tržištu pozicionirali kao proizvođač zaštitnih futrola – etuija za zaštitne maske.

Kako nam pojašnjava Siniša Dorotić, direktor tvrtke, zaštitne maskice najčešće nosimo pri ulasku u trgovine, zatvorene prostore, javni prijevoz i slično, te se potreba za njihovim nošenjem uglavnom svodi na kraće razdoblje. Stoga većina ljudi maskice ne baca nakon jedne uporabe i tu se stvorila potreba za etuijem za masku kako bismo je mogli spremati na higijenski način, a ne nositi po džepovima, torbama ili novčanicima.

“Mi smo prvo za vlastite potrebe izradili stotinjak etuija te dio podijelili poznanicima, partnerima i prijateljima. Dobili smo pozitivne povratne komentare te se odlučili proizvod komercijalizirati i staviti na tržište”, kaže nam Dorotić. Dodaje da su zadovoljni sadašnjim interesom tržišta, no sigurni su da će se i povećavati, prvenstveno zbog potrebe za ovakvim proizvodom, kao i zbog njegove praktičnosti.

12
 motiva

etuija trenutačno proizvode u Dorsiju, a u pripremi ih je još toliko. Zasad ih ima u ljekarnama i nekim dućanima

“Trenutačno tiskamo 12 motiva, u pripremi je novih 12 motiva, a etuije je moguće i personalizirati kao promotivni poklon za poslovne partnere. Etuiji su trenutačno raspoloživi samo u ljekarnama preko veledrogerije s kojom surađujemo. Trenutačno smo i u pregovorima s nekim trgovačkim lancima te ostalim maloprodajnim dućanima”, ističe Dorotić. Na pitanje ‘boje’ li se da će im s otkrićem cjepiva i usporavanjem koronavirusa ova poslovna niša doći u pitanju, u Dorsiju ističu da etuiji imaju svoju uporabnu vrijednost sve dok će ljudi morati koristiti zaštitne higijenske maske, a da bi u sadašnjim okolnostima to moglo potrajati.

Prava ideja za korporativni dar

Kako tvrtka ima već iskustva s prigodnim korporativnim poklonima, ne treba sumnjati da će za predstojeće božićno razdoblje, usprkos koroni i ograničenjima koje je donijela sama pandemija i ekonomska kriza, ovo biti među popularnijim božićnim poklonima koje će tvrtke, naravno u brendiranom obliku, dijeliti svojim zaposlenicima te poslovnim partnerima.

Dorsi, prema podacima Poslovne Hrvatske, ima desetak zaposlenih, a prošle godine su ostvarili prihod od 13,3 milijuna kuna. Od toga iznosa je 15-ak posto otišlu u izvoz. Brojke za čitavu povezanu grupu su nešto veće jer je Dorsi vlasnički povezan s još nekoliko drugih tvrtki iz ovog sektora.

Komentirajte prvi

New Report

Close