Gotovo da i nema tvrtke u Hrvatskoj, a izvjesno i u svijetu, na koju nije utjecala korona kriza, i to uglavnom negativno. Već od prvih dana pandemije i svih njezinih društvenih i ekonomskih posljedica poduzetnici su se prilagođavali novonastalim okolnostima, bilo kroz jačanje online ili dostavnog načina prodaje, bilo kroz aktualiziranje asortimana sa sada traženim artiklima. Tu se prije svega misli na relativno jednostavne i jeftine proizvode poput zaštitne opreme, prije svega maskica, i dezinfekcijskih sredstava, a koji su prvih dana pandemije sredinom ožujka postali globalno najtraženiji. S vremenom se situacija, prvenstveno otvaranjem logističkih dobavnih lanaca, normalizirala, no neke tvrtke su pronašle niše koje će im i dugo nakon korone omogućiti prodaju.
Odlučili komercijalizirati
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu