Nešto više od trećine hrvatskih poduzeća inovira, a dvije trećine ne uvodi inovacije, pokazuje istraživanje Državnog zavoda za statistiku. U razdoblju 2012-2014. godina 35,2% posto od anketiranih 4498 poduzeća uvelo je barem jednu od inovacija. Inovativna su gotovo dva od tri velika poduzeća, nešto manje od polovine srednjih i nešto manje od jedne trećine malih.
Inovacijske aktivnosti češće su kod proizvodnih poduzeća: inovaciju je uvelo njih 41%, dok je kod uslužnih poduzeća inovaciju uvelo nešto manje od trećine. Manji je udjel inovatora proizvoda i procesa od inovatora u organizaciji i marketingu. Nabava postrojenja, opreme, softvera i zgrada najčešći je oblik inovacijskih aktivnosti kod većine inovatora proizvoda i procesa (83,9%).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu