Imaju li tvrtke bez jasne strategije upravljanja ljudskim potencijalima poslovnu budućnost? Kako se, zbog dolaska novih naraštaja, mijenjaju zahtjevi i potrebe tržišta rada? Zašto je važno cjeloživotno učenje? Odgovore smo potražili kod Ivane Zvrko, direktorice tvrtke ADIZ Learning&Development d.o.o. i osnivačice ADIZ HR akademije.
Kao poslovna konzultantica vodila je mnoge treninge komunikacijskih, prezentacijskih i prodajnih vještina i coaching tečajeve i radionice. Njezino jedanaestogodišnje iskustvo rada na rukovodećim pozicijama u prodaji poslovnim i privatnim korisnicima u T-Mobile-u d.o.o. i Deutsche Telekom-u neprocjenjivo je svima koji žele unaprijediti svoja znanja na polju ljudskih potencijala i u prodaji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu