‘Bolja poslovna budućnost bit će osigurana ako mladi dobiju bolje prilike’

Autor: Ivan Tominac , 13. svibanj 2021. u 22:00
Irena Kurtanjek, voditeljica korporativnih komunikacija tvrtke Nestlé Adriatic

Osim podcasta, Nestlé Adriatic planira i niz drugih aktivnosti namijenjenih podršci mladima.

Na mladima svijet ostaje’’, kažu oni malo stariji. Ta rečenica ima bitnu refleksiju i na tržište rada, gdje su mladi nerijetko resurs koji donosi promjene i nova znanja u poslovne organizacije.

Stoga posebno veseli što postoje kompanije kojima su mladi jedna od glavnih tema i radi kojih su spremni ući u nove projekte kroz koje mogu sagledati perspektive iz nekog drugog ugla i čuti što mladi misle.

Jedna od tih kompanije je Nestlé, a oni su u suradnji s medijskom platformom Poslovni FM pokrenuli podcast simbolična naziva Teen Biz 3u1 koji će se objavljivati svakog prvog petka u mjesecu točno u podne.

Gosti će biti poduzetnici mlađi od 30 godina, prvi podcast bit će emitiran danas, a glavna ideja je otvoriti poslovni dijalog s mladima, razgovarati o novim potrebama na tržištu rada, kao i o njihovim očekivanjima od budućih poslodavaca.

O ovoj temi razgovarali smo i s Irenom Kurtanjek, voditeljicom korporativnih komunikacija tvrtke Nestlé Adriatic za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.

Zašto smatrate važnim da mladi budu u doticaju s uspješnim pričama njihove generacije?

Mladi su ključni za budućnost društva, imaju sjajne ideje i vizije, oni su pokretačka snaga koja ima moć mijenjati pravila igre. Današnji srednjoškolci i studenti sljedeća su generacija lidera, poduzetnika i agropoduzetnika.

Mnogi od njih već nižu značajne uspjehe i zato im je potrebno dati dovoljno prostora da ispričaju svoje priče i svojim iskustvom potaknu i druge na pozitivnu promjenu. Podrška zajednice iznimno je važna, ali nerijetko izostaje, odnosno mladi smatraju da im informacije koje su im potrebne nisu lako dostupne. Zato je ove godine NESCAFÉ 3in1 odlučio podržati podcast prve digitalne poslovne platforme Poslovni FM, koja će svakog prvog petka u mjesecu kroz emisiju ‘’TeenBiz 3u1 razgovori, dati glas mladima, potaknuti ih na dijalog i na medijsku agendu staviti teme koje moraju dobiti više prostora i pažnje.

Na koja pitanja podcastom želite odgovoriti?

Sadržaj emisija usko je vezan uz mlade i njihova promišljanja o poslu i radu. Od pitanja vezanih uz odabir posla, razvoja karijere i poduzetničkih potencijala te digitalnih i zelenih vještina, do predstavljanja kvalitetnih inicijativa i programa usavršavanja, poput programa Nestlé Summer’s Cool. Radi se o besplatnom trotjednom online programu studentske edukacije iz različitih područja poslovanja, a o njemu će biti više riječi u drugoj planiranoj emisiji koja je na rasporedu početkom lipnja.

Spominje se bolja poslovna budućnost, što je po vama ta bolja poslovna budućnost?

Bolja poslovna budućnost bit će osigurana prvenstveno ako mladi dobiju bolje prilike na svojim poslovnim počecima. Ulaganje u mlade ključno je za uspješne i otporne zajednice te pomaže u izgradnji poslovanja svake kompanije ili organizacije. Radi mladih su radna okruženja dinamična i konkurentna, ali njima je potrebna snažnija priprema za dinamično tržište rada koje ih očekuje nakon završetka formalnog obrazovanja, bez obzira na stručnu spremu.

Ako mladima omogućimo stjecanje znanja i vještina koje će im zaista i koristiti u budućnosti, imat ćemo generacije koje pomiču granice i zaista žive izvrsnost. Ona im ne smije ostati nedostižna i zato je važna podrška zajednice u formativnim trenucima, odnosno još za vrijeme školovanja.

U pripremi je i regionalna anketa, koji su njeni mehanizmi provođenja?

Nestlé je u travnju pokrenuo regionalnu anketu o stavovima i navikama mladih kada je riječ o poslu, o tome kako se snalaze s edukacijom na daljinu, faktorima koji najviše utječu na odabir potencijalnog poslodavca te svemu onome što im je važno u pogledu budućeg posla. Prikupljeni odgovori dat će korisne smjernice stručnoj i široj javnosti, kako bi osigurale potrebnu podršku mladima na njihovim poslovnim počecima.

Svi mlađi od 30 godina mogu je ispuniti putem online obrasca. Namijenjena je za internu i eksternu uporabu, odnosno ispunjavat će je i mladi zaposlenici kompanije Nestlé, ali i svi ostali koji to požele. Anketa je anonimna i omogućava mladima da jasno izraze stavove i razmišljanja o temama koje su im bliske i važne.

Prikupljat ćemo odgovore sljedećih nekoliko mjeseci, a zatim javno objaviti rezultate ankete koji će nam pomoći osmišljavanju i provedbi budućih aktivnosti namijenjenih podršci mladima.

Komentirajte prvi

New Report

Close