Uređenje poslovnih i prodajnih prostora grana je unutarnjeg dizajna koja u na zapadu već godinama proživljava procvat, a i Hrvatska u posljednje vrijeme hvata korak što se ocrtava u projektima koji dokazuju da takvi kvadrati više ne mogu biti tek puko radno mjesto ili trgovački objekt. Među onima koji su se specijalizirali za ovaj tip projektiranja je i agencija Brigada koja posluje već osam godina, a tim čini 15 arhitekata, dizajnera i marketinških stručnjaka.
Kako objašnjavaju Damjan Geber, kreativni direktor i suvlasnik Brigade i Ivana Validžić, voditeljica razvoja poslovanja i strategija, na ovo su tržište krenuli jedinstvenom metodom rada i multidisciplinarnog pristupa. Svaki projekt započinju analizom kako bi mogli evaluirati uspješnost svojih rješenja, a, tvrde, rezultati im govore u prilog. Kažu da svi njihovi klijenti na retail projektima bilježe unaprjeđenje prodaje u prosjeku od 15 do 20 posto. Kao neke od najzanimljivijih primjera navode prodajne prostore gdje su i bez većih građevinskih intervencija, nakon prvotne analize, predložena rješenja ostvarila zadane ciljeve.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu