Nakon što se donese odluka o prodaji ili kupnji nekretnine, javlja se pitanje kome povjeriti tako važnu zadaću. Na tržištu postoji velik broj agencija, ali kako prepoznati koja je kvalitetna i najbolja za vas? Jelena Kravoščanec Todorović iz agencije za nekretnine Opereta pojašnjava kriterije koje svakako treba uzeti u obzir pri odabiru agencije za nekretnine koja će najbolje zastupati interese klijenta.
Kvalitetna agencija mora znati slušati potrebe i želje klijenta, te pronaći način kako provesti cijeli proces uz što manje stresa. Prilikom odabira svaki klijent bi trebao voditi računa o imidžu agencije i njezinoj tradiciji, odnosno koliko dugo posluje na tržištu, kakvu ponudu ima, koliko ulaže u marketing i stvaranje brenda, te kakve preporuke ima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu