Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje HURA, nedavno je objavilo donekle optimistične podatke o investicijama u zakupu medijskog prostora za 2013.
Prema njihovim podatcima pad ulaganja se i dalje nastavlja, no taj trend je ublažen. Pa je tako svota ukupno utrošenog novca za zakup oglasnog prostora u medijima 2013. bila 7 posto manje u odnosu na 2012. Kao i prijašnjih godina, najveći dio medijskog budžeta koji iznosi oko 685 milijuna kuna, odnosno 50 posto, uložen je u zakup medijskog prostora na televiziju koji je doživio neznatni pad u odnosu na 2012. Manji pad zabilježen je i u vanjskom oglašavanju gdje je vrijednost ukupno zakuljenog prostora manja za 5 milijuna kuna u odnosu na prethodnu godinu. Najveći pad od čak 23 posto zabilježilo je radijsko oglašavanje, dok je pad zabilježen u tisku 14 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu