Zagrebačka banka već niz godina je vodeća banka u Hrvatskoj i kao članica UniCredit Grupe jedna od istaknutijih banaka na području Srednje i Istočne Europe. U novoj kampanji osmišljenoj i produciranoj od strane agencije za tržišno komuniciranje Real grupa, potvrdila je status otvorene i odgovorne banke čiji su prioriteti razumijevanje potreba klijenata, kao i izgradnja odnosa s njima utemeljena na obostranom povjerenju. Ključne vrijednosti po kojima je Zagrebačka banka prepoznatljiva jesu kvaliteta proizvoda i usluga, inovativnost na tehnološkom planu te uspješnost u poslovnim rezultatima.
Kampanja „Živim danas“ na primjeru sedmero prolaznika koji dovršavaju rečenicu „Žao mi je što nikad nisam…“ prati njihovo promišljanje o ostvarivanju neispunjenih želja, ukazujući kako propuštene prilike iz prošlosti mogu zapravo stvoriti planove za budućnost. Ton je kampanje pozitivan, a inspirirana je realnim očekivanjima i željama „običnih“ prolaznika koji uviđaju da se uz pozitivan stav i razmišljanje stvari mogu ostvariti onako kako zamisle.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu