Atlantic Grupa je nedavno odlučila rebrendirati jedan od svojih glavnih proizvoda, Cedevitu, a sada je na red došla i voda Kala, i to u smjeru ekološke agende Europske unije s novom ambalažom i neodvojivim čepom.
Kako naglašavaju iz samog Atlantica, Kala je zbog svoje iznimne kvalitete prešla iz kategorije izvorske vode u kategoriju prirodne mineralne vode pa se svojim potrošačima odlučila dodatno približiti kroz novu priču i misiju kojom želi u ljudima probuditi svijest o tihoj snazi koja živi u svima nama i pomaže nam da svijetom koračamo na pravi način – s osmijehom i uvažavajući druge.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu