Marketinško tržište u Hrvatskoj, a misli se na njegove aktere koji kreiraju marketinške kampanje i provode tržišnu komunikaciju posredujući poruke od klijenata raznih industrija prema javnosti (potrošačima), postaje sve urednije i uređenije, a to je u velikoj mjeri i zasluga strukovnog udruženja Hura, tj. Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje.
Ona je odnedavno postala nositeljica licence IAB za hrvatsko tržište. IAB Global Network, tj. Interactive Advertising Bureau svjetsko je udruženje 45 organizacija unutar industrije interaktivnog (digitalnog) marketinga, sa sudionicima diljem svijeta i tržištem koje samo u Europi doseže vrijednost od 69 milijardi eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu