‘Želimo standardizirati formate online oglasa’

Autor: Sergej Novosel Vučković , 21. listopad 2021. u 22:00
Anđela Buljan Šiber, Dunja Ivana Ballon i Hrvatska Jan Jilek/DAVOR PUKLAVEC/PIXSELL

Krovno udruženje tvrtki za tržišno komuniciranje HURA novi nositelj licence IAB-a za Hrvatsku, za digitalni marketing.

Marketinško tržište u Hrvatskoj, a misli se na njegove aktere koji kreiraju marketinške kampanje i provode tržišnu komunikaciju posredujući poruke od klijenata raznih industrija prema javnosti (potrošačima), postaje sve urednije i uređenije, a to je u velikoj mjeri i zasluga strukovnog udruženja Hura, tj. Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje.

Ona je odnedavno postala nositeljica licence IAB za hrvatsko tržište. IAB Global Network, tj. Interactive Advertising Bureau svjetsko je udruženje 45 organizacija unutar industrije interaktivnog (digitalnog) marketinga, sa sudionicima diljem svijeta i tržištem koje samo u Europi doseže vrijednost od 69 milijardi eura.

Hura će, s 53 agencije članice koje drže 75% oglašivačkog ‘kolača’ u nas i višestruko su nagrađivane u zemlji i inozemstvu (svježi primjer su Bruketa&Žinić&Grey i Imago Ogilvy Zagreb, laureati 27. Golden Drum Festivala u Ljubljani), kao imatelj licence za IAB Croatia biti zadužena za održavanje najviših standarda interaktivnog marketinga. To, uz ostalo, znači da će sva buduća istraživanja i analize tržište, te edukacije i slično, biti dostupni isključivo preko IAB Croatia.

Prvi put ujedinjena komunikacija

Novoizabranica direktorica IAB Croatia Dunja Ivana Ballon, inače izvršna direktorica Hure, ukazala je na značaj licence:

“Inzistiramo na znanju i stručnosti, imamo velike planove koji kreću s hrabrim i ozbiljnim potezima, pozivamo sve zainteresirane za povećanje potencijala naše industrije u pridonošenju digitalnoj ekonomiji. Jedan od projekata je i tzv. Online Advertising Expenditure Report, godišnja procjena marketinškog ulaganja u online medije, prva ikad u nas, koja se dugo iščekuje.

45

organizacija u svijetu unutar IAB-a, udruge za interaktivni marketing

U pripremi su već i stručne smjernice za standardizaciju online oglasnih formata, najvažnije među smjernicama koje će se u IAB-u izraditi”, kaže Ballon. IAB Croatia može služiti i kao mjesto povezivanja i razmjene iskustava i najboljih praksi.

Hura se već dokazala i organiziranjem godišnje strukovne nagrade za najbolja domaća digitalna postignuća komunikacijske industrije, kao i tradicionalnim održavanjem dodjele nagrada Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions.

“IAB Croatia prvi put dosad osigurava i ujedinjenu komunikaciju prema interesnim skupinama i zakonodavcu, jer zastupa interese industrije digitalnog marketinga.

Cilj je da buduće politike i propisi, čak i na razini EU, omoguće kontinuirane inovacije i održivost, uz ulaganje vremena i resursa u pitanja s kojima se interaktivna marketinška zajednica suočava – od kolačića treće strane i privatnosti potrošača do financijskih rizika”, navode iz Hure.

Širenje utjecaja

Digitalni marketing rastuća je grana oglašivačke industrije kojoj ni pandemija koronavirusa nije usporila rast, naprotiv, čini se da ju je i ‘razgranala’ jer su mnogi otkrili rentabilnost ulaganja u reklame online.

53

članice ima HURA, i one drže 75% budžeta za oglašavanje u Hrvatskoj

Zahvaljujući Huri i IAB-u svi koji će htjeti saznat će pravo stanje o rastu segmenta, preko analiza i podataka o digitalnom i interaktivnom marketingu i trendovima, a na raspolaganju će im biti i edukacije, kroz veliku IAB-ovu bazu znanja i sadržaja. IAB Croatia, poruka je iz Hure, uspostavlja zdrav sustav koji svima na tržištu omogućuje napredak.

“Djelovanjem unutar Hure IAB Croatia odgovorit će na sve veću potrebu kompanija, agencija, izdavača i drugih za ujedinjenom komunikacijom i širenjem utjecaja na hrvatsko i međunarodno tržište te im edukacijom i umrežavanjem pružiti potrebnu podršku”, ocjenjuju u IAB-u Croatia.

Komentirajte prvi

New Report

Close