Vedran Vereš je nedavno postao dio Universal McCann (UM) tima na mjestu Client Service Directora za Zagreb Ljubljanu.Njegovo prijašnje iskustvo pokriva deset godina rada u Digitel Medijskim Servisima , od čega zadnjih šest na mjestu Client Service Directora te dvije godine na mjestu Head of Research na Nova TV. Iskustvo rada u medijskim agencijama i medijima omogućilo mu je duboko poznavanje medijskih procesa i regulative, a širok portfelj klijenata pomogao mu je da stekne dubinsko razumijevanje medijskih potreba oglašivača.
Što vas je ponukalo na prelazak u agencijske vode i zašto baš UM?
UM za mene zapravo predstavlja povratak u svijet agencija nakon 2 godine provedene na Novoj TV. Agencija ipak predstavlja povratak mojim korijenima u poslovnom smislu, a UM je agencija koja je regionalni lider na ovim prostorima i definitivno pruža priliku za daljnji profesionalni razvoj kroz lokalne i regionalne projekte te kroz pristup internacionalnim znanjima preko IPG mreže.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu