Živimo u vremenima u kojima je jedina konstanta stalna promjena. Tvrtke da bi opstale moraju neprestano smišljati načine da budu bolje i inovativnije. Naprijed idu samo one koje uspijevaju generirati dovoljno ideja koje će dovesti do poboljšanja proizvoda, usluga ili nekog od poslovnih procesa.
Što je to zapravo kreativno razmišljanje i kakve veze ima s ekonomijom?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.U RH menadžeri niti zaposlenici nisu ludi niti za kreativnošću niti za razmišljanjem osim u prijevarama i izbjegavanju odgovornosti (poglavito tamo gdje je plaća sigurna)!
igramo se, razbijamo limite, učimo kako koristiti alate koje će nam vratiti “uzavrelost” desnoj strani mozga, prepoznajemo zamke ega, razvodnimo strah, postajemo motivirani i razigrani. Biti kreativan znači eksperimentirati, rasti, padati, preuzimati rizik i odgovornost, kršiti pravila, stvarati nove vrijednosti i pritom se dobro zabavljati. To je ono što donosi uspjeh i prosperitet kojeg svi tako trebamo.
Uključite se u raspravu