Ako ste ikada ušli u supermarket po jedan artikl i izašli s kolicima punim stvari, znajte da niste jedini. Supermarketi imaju mnoštvo pametnih načina da navedu kupce da potroše što više novca, piše Mentalfloss.
Primjerice, nije slučajnost da su skuplji artikli obično na policama točno u razini očiju. Također nije uzalud to što mnoge cijene završavaju s 99. Budući da smo navikli čitati slijeva nadesno, naši mozgovi u osnovi ignoriraju 99 i zaokružuju cijenu. Umjesto da vrećicu čipsa od 3,99 dolara smatramo 4 dolara, vjerojatnije je da ćemo se osjećati kao da košta 3 dolara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu