Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Zagrebačka agencija snimila reklamu za hrvatsko i afričko tržište

Autor: Objava za medije
05. studeni 2013. u 14:13
Podijeli članak —
Press foto

Da je reklamna agencija snimila novi TV spot za svog klijenta, složit ćete se, nije nikakva vijest. No, osim da je za hrvatsko tržište, reklama napravljena i za afričko tržište, to je već uspjeh koji valja zabilježiti, poručuju iz spomenute agencije.

Da je reklamna agencija  snimila novi TV spot za svog klijenta, složit ćete se, nije nikakva vijest. No, osim da je za hrvatsko tržište,  reklama napravljena i za afričko tržište, to je već uspjeh koji valja zabilježiti, poručuju iz spomenute agencije.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

To je prvi put da je u žestokoj konkurenciji globalnih reklamnih agencija iz Indije i Londona zagrebačka agencija pro MediaPublicum dobila apsolutno povjerenje United Biscuitsa i Dupina,  glavnog distributera keksa McVities za Hrvatsku za produkciju TV reklame McVities koja će se osim na hrvatskom tržištu prikazivati i na afričkom tržištu, navodi se u priopćenju.

Da je reklamna agencija  snimila novi TV spot za svog klijenta, složit ćete se, nije nikakva vijest. No, osim da je za hrvatsko tržište,  reklama napravljena i za afričko tržište, to je već uspjeh koji valja zabilježiti, poručuju iz spomenute agencije.

To je prvi put da je u žestokoj konkurenciji globalnih reklamnih agencija iz Indije i Londona zagrebačka agencija pro MediaPublicum dobila apsolutno povjerenje United Biscuitsa i Dupina,  glavnog distributera keksa McVities za Hrvatsku za produkciju TV reklame McVities koja će se osim na hrvatskom tržištu prikazivati i na afričkom tržištu, navodi se u priopćenju.

"Najteže je bilo pronaći izvorne glumce iz Ghane i Nigerije koji zadovoljavaju specifične klijentove zahtjeve, s obzirom da su sve scene snimane dvaput, jednom s hrvatskim, a drugi put s glumcima tamne puti -pojasnio nam je Robert Halamek production manager  iz pro Media Publicuma.  U suradnji s našom kreativnom direktoricom Ivom Canki – Brandmama, između brojnih ideja i prijedloga odabran je scenarij koji je primjenjiv globalno s univerzalnom porukom koja je preoznatljiva kako na hrvatskom tako i na afričkim tržištima. Potvrda da je agencija  Pro MediaPublicum izvrsno obavila svoj posao stigla je i od Luce Alessandrija , country managera  United Biscuitsa, koji je  pohvalio  izvrsno kreativno rješenje, profesionalnost ekipe i visoku razinu produkcije tako da je otvorena mogućnost korištenja spota i na tržištu Rusije, Bugarske, Češke. Za agenciju Pro Media Publicum to je još jedna potvrda poznavanja brenda, ali i nov poticaj za širenje poslovanja na nova tržišta. I dokaz da u vrijeme sveopće globalizacije,  dobre ideje ne poznaju granice, a poslovne se prilike otvaruju na svim stranama svijeta. Na nama je da ih iskoristimo", kažu iz agencije.

 

Autor: Objava za medije
05. studeni 2013. u 14:13
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close