Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Zaba osvojila prestižnu EFMA nagradu

Autor: Objava za medije
27. listopad 2017. u 12:51
Podijeli članak —
FOTO: Press

Prestižnu nagradu osvojila je kampanja za gotovinske kredite „Živim danas“.

Marketinška kampanja Zagrebačke banke za gotovinske kredite „Živim danas!" osvojila je srebrnu nagradu na  prestižnom natjecanju Efma-Accenture DMI Awards 2017 u kategoriji digitalnog marketinga. Nagrade su dodijeljene u srijedu u Rimu, a u ime Zagrebačke banke nagradu su preuzeli Claudio Cesario, General Manager i zamjenik predsjednika Uprave Zagrebačke banke, Dijana Hrastović, članica Uprave Zagrebačke banke i Nikolina Zečić, direktorica Upravljanja iskustvom klijenata i Marketinga.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U Zabinoj kampanji koju je osmislila Real grupa, Zaba je još jednom pokazala razumijevanje za potreba klijenata. „Živim danas“ na primjeru sličajnih prolaznika koji dovršavaju rečenicu „Žao mi je što nikad nisam…“ prati njihovo promišljanje o ostvarivanju neispunjenih želja, ukazujući kako propuštene prilike iz prošlosti mogu zapravo stvoriti planove za budućnost. Ton kampanje je pozitivan, a inspirirana je realnim očekivanjima i željama „običnih“ prolaznika koji uviđaju da se uz pozitivan stav i razmišljanje stvari mogu ostvariti onako kako zamisle. Uz intenzivno emitiranje kampanju se moglo pratiti na televiziji, putem radiopostaja i online, uključujući društvene mreže, te putem internih i eksternih kanala Banke.

Marketinška kampanja Zagrebačke banke za gotovinske kredite „Živim danas!" osvojila je srebrnu nagradu na  prestižnom natjecanju Efma-Accenture DMI Awards 2017 u kategoriji digitalnog marketinga. Nagrade su dodijeljene u srijedu u Rimu, a u ime Zagrebačke banke nagradu su preuzeli Claudio Cesario, General Manager i zamjenik predsjednika Uprave Zagrebačke banke, Dijana Hrastović, članica Uprave Zagrebačke banke i Nikolina Zečić, direktorica Upravljanja iskustvom klijenata i Marketinga.

U Zabinoj kampanji koju je osmislila Real grupa, Zaba je još jednom pokazala razumijevanje za potreba klijenata. „Živim danas“ na primjeru sličajnih prolaznika koji dovršavaju rečenicu „Žao mi je što nikad nisam…“ prati njihovo promišljanje o ostvarivanju neispunjenih želja, ukazujući kako propuštene prilike iz prošlosti mogu zapravo stvoriti planove za budućnost. Ton kampanje je pozitivan, a inspirirana je realnim očekivanjima i željama „običnih“ prolaznika koji uviđaju da se uz pozitivan stav i razmišljanje stvari mogu ostvariti onako kako zamisle. Uz intenzivno emitiranje kampanju se moglo pratiti na televiziji, putem radiopostaja i online, uključujući društvene mreže, te putem internih i eksternih kanala Banke.

Efma-Accenture DMI Awards već šestu godinu zaredom nagrađuje globalno najinovativnija marketinška rješenja u financijskoj industriji. Krajem rujna Zabina je kampanja ušla među šestero finalista u kategoriji digitalnog marketinga, a pobjednici u svakoj od kategorija odabrani su javnim glasovanjem.

 

Autor: Objava za medije
27. listopad 2017. u 12:51
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close