Popularni video servis za razmjenu video sadržaja na kojem korisnici mogu postavljati, pregledavati i ocjenjivati video isječke, YouTube, može biti i odličan marketinški alat. On može biti osobito koristan za male tvrtke s ograničenim budžetima, no isto tako i potpuno promašen ukoliko se ne koristi na pravi način. U čemu je tajna otkriva Dane Atkinson, direktor start up tvrtke SumAll, za časopis Inc.
Atkinson donosi sedam savjeta koji mogu pomoći tvrtkama da iz YouTuba izvuku najbolje. Svoje savjete temelji na istraživanju koje je provela njegova kompanija analizirajući, na uzorku od 30 tisuća tvrtki, što prolazi te što ne prolazi na popularnom video servisu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu