Vlasnik Stojedinice osnovao novu radijsku mrežu

Autor: Nikolina Buljan / VLM , 10. siječanj 2013. u 16:07
Na Radiju 101 predstavljena nova neovisna radijska mreza Domaceg radija, Radija 101 i Hit radija. Denis Blaskovic; Sanja Vernic; Thomas Alexander Thimme; Petra Kontic. Photo: Petar Glebov/PIXSELL

Potpisan je ugovor između Stojedinice, radija Mrežnice, riječkog Domaćeg radija te Hit radija iz Sinja koji su sad umreženi pod imenom Croatia CityCombi.

"Povijesni dan za radijski biznis u Hrvatskoj", tako je Nijemac Thomas Thimme,  vlasnik zagrebačkog Radija 101 opisao današnje potpisivanje ugovora između Stojedinice, radija Mrežnice, riječkog Domaćeg radija te Hit radija iz Sinja koji su sad umreženi pod imenom Croatia CityCombi.

"Ovo je prvi put da se udružuju radio stanice koje nisu vlasnički povezane. Cilj je marketinški povezivati male i neovisne hrvatske radio stanice kako bi one tako mogle povećati svoje prihode. Već sada, s danom potpisivanja ugovora, po slušanosti smo veći od mreže radio stanica Totalni FM", istaknuo je Thimme kojem je kako kaže, u cilju konkurirati velikim nacionalnim mrežama radio stanica. Kako će to napraviti?

Prvenstveno, spominje, nižom cijenom. Navodi kako radijska reklama u trajanju od 30 sekundi na velikim nacionalnim radio mrežama stoji oko 700 kuna, dok će na CityCombiju stajati  gotovo upola manje, odnosno 360 kuna. Spominje kako će ova niža cijena omogućiti i manjim tvrtkama da se oglašavaju na nacionalnoj razini jer onaj tko uplati reklamu na  CityCombiju, bit će siguran da je čuju ljudi s područja Splita, Zagreba, Rijeke i Osijeka, odnosno svi slušatelji novoumreženih malih radijskih postaja.

Komentirajte prvi

New Report

Close