Svaki brend je na neki način živ i moraš ga pratiti, odgajati, usmjeravati, podržavati. Moraš ga jako dobro razumjeti da sve ne bi bilo isprazno i lažno. Lako je napraviti nešto efektno, atraktivno. Napraviti nešto pametno i relevantno, primjereno ciljevima i publici, trenutku, puno je zahtjevnije. Zato težimo radu na cjelovitim projektima koji obuhvaćaju razne manifestacije i traju neko vrijeme.
Ovako zbori Andrej Filetin, kreativni direktor zagrebačkog studija za branding, dizajn i komunikacije Filburg, a što zvuči i kao sukus njegove i radne filozofije Mile Marine Burger, izvršne direktorice ove tvrtke koja postoji evo 20 godina.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu