Nielsen, globalna tvrtka za upravljanje učinkom koja pruža cjelovit uvid u ono što potrošači gledaju i kupuju, krajem listopada objavila je da planira iskoristiti svoju tehnologiju Portable People Meter (PPM) i paneliste za mjerenje gledanosti nacionalnih televizijskih kuća izvan kućanstava. Klijenti koji su se pretplatili na ovu uslugu će dobivati procjene publike koje su kombinacija gledanosti televizije u kućanstvima na temelju Nielsenovog panela gledanosti nacionalnih televizija i gledanosti izvan kućanstava na temelju svojih PPM panela.
˝ESPN je s Nielsenom započeo suradnju prije 20 godina i bio predvodnik prve iteracije TV mjerenja izvan kućanstava. Ovo novo unapređenje koje koristi pasivnu tehnologiju u stvarnom vremenu, predstavlja značajan korak naprijed. Znamo da se ESPN gleda doslovno svugdje gdje postoji ekran – od sportskih barova i teretana, do hotela i radnih mjesta. Dok su C3 i C7 korisni za mjerenje gledanosti catch-up usluge u kućanstvima, ova nova usluga daje nam mogućnost praćenja gledanosti izvan kućanstava upravo u trenutku u kojem se događa i pomaže nam povećati snagu i isporuku sportskih prijenosa uživo, prenoseći istovremeno oglašivačima informacije o za njih vrijednim segmentima publike", izjavio je Artie Bulgrin, viši potpredsjednik ESPN-ovog odjela Global Research & Analytics.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu