Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Universal McCann započeo suradnju sa Zottom

Autor: Poslovni dnevnik
27. siječanj 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Agencija će skrbiti o brendovima Jogobella i Monte

Suradnja je regionalnog karaktera.

Medijska agencija Universal McCann, od siječnja 2015. započela je suradnju s njemačkom tvrtkom Zott na području medijskog planiranja i zakupa medija za njihove brandove Jogobella i Monte.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Suradnja je regionalnog karaktera, te agencija za klijenta osigurava uslugu na regionalnom nivou, te uz Hrvatsku iz koje se posao koordinira, usluge pruža i na teritorijima BIH, Crne Gore, Albanije, Kosova i Makedonije, što je još jedan dokaz regionalne snage agencije. Mario Lovrić, v.d. Managing Director Universal McCann povodom toga izjavljuje: "Izuzetna nam je čast što nam je povjerenje ukazao tako jak internacionalni brand, te ovom poslu pristupamo  s velikim entuzijazmom.

Medijska agencija Universal McCann, od siječnja 2015. započela je suradnju s njemačkom tvrtkom Zott na području medijskog planiranja i zakupa medija za njihove brandove Jogobella i Monte.

Suradnja je regionalnog karaktera, te agencija za klijenta osigurava uslugu na regionalnom nivou, te uz Hrvatsku iz koje se posao koordinira, usluge pruža i na teritorijima BIH, Crne Gore, Albanije, Kosova i Makedonije, što je još jedan dokaz regionalne snage agencije. Mario Lovrić, v.d. Managing Director Universal McCann povodom toga izjavljuje: "Izuzetna nam je čast što nam je povjerenje ukazao tako jak internacionalni brand, te ovom poslu pristupamo  s velikim entuzijazmom.

"Universal McCann je osnovan 1999.god. u okviru McCanna Zagreb, jedne od prvih međunarodnih agencija u Hrvatskoj i među prvima u čitavoj srednjoistočnoj Europi. UM je u vlasništvu globalne agencijske mreže IPG Mediabrands s uredima po cijelom svijetu. Zahvaljujućim brojnim uspjesima u proteklom razdoblju, agencija se prema poslovnim rezultatima u 2014. učvrstila na 2. poziciji po vrijednosti zakupljenog oglasnog prostora za svoje klijente u Hrvatskoj. 

Autor: Poslovni dnevnik
27. siječanj 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close