Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Twitter Ads dočekani s dobrodošlicom marketinških profesionalaca

Autor: Poslovni dnevnik
03. prosinac 2014. u 12:12
Podijeli članak —
PD

Twitter i Httpool bili su domaćini službenog Twitter Ad eventa u Zagrebu, što je i očekivan razvoj događaja nakon lansiranja Twitter Ads-a u Hrvatskoj u kolovozu.

Twitter i Httpool bili su domaćini službenog Twitter Ad  eventa u Zagrebu, što je i očekivan razvoj događaja nakon lansiranja Twitter Ads-a u Hrvatskoj u kolovozu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Lansiranje Twitter Ads-a omogućuje brendovima i marketinškim agencijama u Hrvatskoj usku suradnju sa Httpool timom, te im pomaže u korištenju Twitterovih proizvoda koji su namijenjeni oglašavanju, s ciljem povećanja njihove aktivnosti. Na događaju su se okupili predstavnici Twittera, agencija i brendova, te su na taj način omogućili platformu za raspravu o mogućnostima angažiranja već postojećih korisnika i načinima privlačenja nove publike.

Twitter i Httpool bili su domaćini službenog Twitter Ad  eventa u Zagrebu, što je i očekivan razvoj događaja nakon lansiranja Twitter Ads-a u Hrvatskoj u kolovozu.

Lansiranje Twitter Ads-a omogućuje brendovima i marketinškim agencijama u Hrvatskoj usku suradnju sa Httpool timom, te im pomaže u korištenju Twitterovih proizvoda koji su namijenjeni oglašavanju, s ciljem povećanja njihove aktivnosti. Na događaju su se okupili predstavnici Twittera, agencija i brendova, te su na taj način omogućili platformu za raspravu o mogućnostima angažiranja već postojećih korisnika i načinima privlačenja nove publike.

Niall Horgan, EMEA partner menadžer u Twitteru, predstavio je Twitterove opsežne mogućnosti interakcije publike i brendova, te je moderirao panel sastavljen od utjecajnih korisnika Twittera i specijalista u digitalnom oglašavanju i marketingu. Raspravljalo se o načinu na koji brendovi iskorištavaju 140 znakova za dosezanje željene publike, povećanju angažmana i rastu informiranosti među postojećim i potencijalnim korisnicima u Hrvatskoj i svijetu.

Twitter je široko distribuirana platforma. Ima više od 284 milijuna korisnika u svijetu i može joj se pristupiti sa svih uređaja – računala, laptopa, tableta i pametnih telefona. S više od 500 milijuna tweetova dnevno i 284 milijuna aktivnih korisnika, ljudi se okreću Twitteru kako bi im približio stvari koje su im važne, ili vijesti koje utječu na njihove živote.

Sudionici panela su se složili da je Twitter platforma u stvarnom vremenu. Mediji već usvajaju Twitter, od novina i časopisa do televizijskih i kabelskih postaja. Antonia Mandić, voditeljica i urednica na RTL-u Hrvatska je objasnila kako je lako napisati brzi tweet i tako svima reći što trenutno radiš, je li film bio dobar, te posebice što se događa u svijetu.

Na primjer, otkrila je kako su vijesti sa BBC-a ili CNN-a o potresu u Čileu kasnile 15 minuta za istom viješću koju su već objavili korisnici Twittera. Ivan Kovačević, voditelj digitalnog odjela u Agrokoru, otkrio je prednosti Twittera kod praćenja velikih događaja. Govori kako Twitter ne daje samo mnoštvo aktualnih vijesti, već pruža i komentare korisnika o događaju što nas još više angažira.

Svi su se složili kako bi brendovi kod korištenja Twittera trebali angažirati svoje korisnike kroz njihove dnevne aktivnosti. Nebojša Grbačić, savjetnik za komunikaciju i CM kaže ‘’nemojte biti neosobni i misliti samo na prodaju”. Ivan Brezak Brkan, suosnivač portala Netokracija savjetuje kako je brzi odgovor od brendova najvažniji!

Barbara Slade Jagodić, Agrokor, govori da je “Twitter najbolje rješenje kada vam treba brza pomoć u pet minuta. Korištenje Twittera na dnevnoj bazi vam zaista može pojednostaviti život.” Saša Stanković, Purpura Net, kaže “Najočitiji benefit za brendove je to što im Twitter pomaže u povezivanju sa korisnicima na osobnoj i profesionalnoj razini.” 

Autor: Poslovni dnevnik
03. prosinac 2014. u 12:12
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close