Autorica teksta je Mr. sc. Elvira Mlivić Budeš, stručnjakinja za projektni menadžment, razvoj malih i srednjih poduzeća i osobni razvoj u Poslovnom učilištu Filaks, autorica tekstova na temu organizacije, promocije i poslovne učinkovitosti na portalu za poduzetnike Brand manager. Portal je namijenjen malim i srednjim poduzetnicima i svakodnevno čitateljima nudi besplatne poslovne, knjigovodstvene i marketinške savjete.
Nakon nekoliko neuspješnih sastanaka, pregovora i prodajnih prezentacija mnogi su se uvjerili kako je veliki izazov prvo prodati sebe, a tek onda proizvode i usluge. Preduvjet za uspješnu osobnu promociju je spoznaja da prvo moramo moći iskreno pohvaliti sebe i pronaći pozitivne karakteristike u svojoj prezentaciji. Najbolja provjera spremnosti za prodajnu prezentaciju jest da se pogledamo u zrcalo i zapitamo bismo li sami od sebe nešto kupili u tom trenutku. Mnogi o sebi ne mogu razmišljati kao o proizvodu ili usluzi koju trebaju prodati na tržištu. Ali, ako malo razmislimo, to je uistinu tako. Prodajemo sebe i svoje vještine na razgovoru za posao, na sastanku s direktorom, u ugodnom razgovoru s potencijalnim ljubavnim partnerom, djeca prodaju i pregovaraju s roditeljima i slično.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu